Peugeot Speedfight 3 knipperlicht knippert niet

DawntayS

New Member
Goedendag,

Ik heb bijna een half jaar geleden een Speedfight 3 aangeschaft. Nou had ik laatst een probleem dat mijn dashboard steeds opnieuw opstartte. Ik dacht dat het een elektrisch probleem was onder het dashboard. Ik heb hier 3 klosjes ingesprayed met contact spray. Het probleem was echter dat de plus op mijn accu was losgedraaid. Maar nu knippert mijn knipperlicht niet. Hij gaat wel aan, maar hij staat dan gewoon stil. Zou iemand mij tips kunnen geven?
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk is het Relais kapot .
Dat word een dure grap , je Relais zit ingebouwd op de printplaat van je Dashbord , ( intern Relais).
Ik denk dat je het goedkoopst uit ben om een gebruikt Dashbord te kopen , advies is ophalen , en testen of die werkt.

Andere optie is een extern relais te monteren , echter moet de bedrading aangepast worden.
Post automatically merged:

lees dit eens

Knipperlicht SF 3
 
Waarschijnlijk is het Relais kapot .
Dat word een dure grap , je Relais zit ingebouwd op de printplaat van je Dashbord , ( intern Relais).
Ik denk dat je het goedkoopst uit ben om een gebruikt Dashbord te kopen , advies is ophalen , en testen of die werkt.

Andere optie is een extern relais te monteren , echter moet de bedrading aangepast worden.
Post automatically merged:

lees dit eens

Knipperlicht SF 3

En dan koop je zeker andermans probleem over.. Nee, liever niet.
 
Back
Top