Peugeot speedfight 2

Tommyspeed0

Speedfight 2,standaard,BJ2013,km16000,2ehands
Beste mensen,

Ik ben nieuw hier en heb meteen wat vragen,
Mijn peugeot speedfight 2 liep telkens warm alles was goed kwa afstelling en zuiger en cilinder waren nieuw en niks te zien ook. Ik heb het blokje uit elkaar getrokken krukaslagers naar de maan... ik verdenk de olie pomp ik heb een elektrische olie pomp met de grijze 8 polige cdi/olie regelaars kastje. Hoe kan ik deze 2 dingen testen op fouten? Want had iets gelezen van als je elektrische oliepomp kapot is de scooter nooit zal starten door een beveilig en lopen deed het. Hij reed half gas prima maar tegen top snelheid liep het warm... hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groeten tom bouman
 
Advertisement - register to remove this

gaat je thermostaat wel open.
voel anders een keer aan je cilinder als hij warm staat kan wel heet zijn
De brommer loopt warm en staat dat meteen stil kan hem direct weer starten de lagers zijn kapot staat in me verhaal maar ik wil graag weten hoe ik mijn elektrische oliepomp en cdi/olieregelaar kan testen blok ligt open
 
simpel antwoord probeer eens nieuwe lagers en als je je cdi testen wilt moet je die doormeten
Ja nieuwe lagers gaan er zeker op komen maar de vraag is hoe kan ik de pomp en cdi door meten met een multimeter idd maar welke standen en van welke punten dat weet ik niet
 
dat weet ik ook zo even niet want dat verschilt nogal maar als je je scooter aanzet en gewoon stationair laat lopen in mooie toeren kun je hem wel doormeten maar ik weet bij jouw scooter zo even niet in welke toeren.
 
Back
Top