peugeot speedfight 2

bram1965

New Member
hey hallo

vraagje heb vrijdag een peugeot speedfight 2 overgekocht bj 2006
nu heb ik de cdi vervangen de bobine kabel is goed de ontsteking ook luchtfilter in prima staat maakt mooi vonkjes
maar als ik 800 mtr volgas doorrij slaat ie af precies of die krijgt geen bezine aja het kraantje heb ik ook nagekeken en caburateur ook
iemand nog een idee waar dat aan kan liggen ? dat is precies of die gewoon geen druk meer heeft na 800mtr echt vaag
 
Advertisement - register to remove this

Mjaa, das een beetje lastig...
De SF2 is uitgebracht in d.i.v. smaken met ook nog eens verschillende Cdi's dus !?

Maar je hebt de Cdi vervangen lees ik. Was daar een directe reden voor ?
Voor de rest zou ik hetgeen even opnieuw formuleren wat je nou precies gecontroleerd hebt met e.v.t. een sheet.

Op zich kunnen we niet zo veel met onderstaande:

nu heb ik de cdi vervangen de bobine kabel is goed de ontsteking ook luchtfilter in prima staat maakt mooi vonkjes
maar als ik 800 mtr volgas doorrij slaat ie af precies of die krijgt geen bezine aja het kraantje heb ik ook nagekeken en caburateur ook
iemand nog een idee waar dat aan kan liggen ? dat is precies of die gewoon geen druk meer heeft na 800mtr echt vaag

Het is nu zoals je zelf ook al aangeeft een ''beetje vaag'', dit is waarschijnlijk voor een hoop peeps op het forum idem.
 
ja dat is ook waar ben er nu achter dat de onderdrukslang van de caburateur los zat vant het blok . ben dus nu opzoek waar ik die in moet gaan steken. hoop het dan verholpen is.

cdi is vervangen omdat ie niet vonkte en het dus aan de cdi lag ipv bobine.
 
Neem aan dat je de vacuum slang bedoeld die de benzine vacuum kraanje bediend.. Deze slang hoort op de slangen nippel op het spruitstuk.. Dat is de enigste plek waar je de vacuum aansluiting kan aftappen.
 
Back
Top