Peugeot speedfight 2 wilt niet sneller dan 70 kmh

Scooterguy69

New Member
Halo mijn Peugeot speedfight 2 wilt niet harder dan 70 gaan wat ik ook doe en soms als ik er betere dingen op doe gaat die zelfs slomer hier is een lijst wat ik ermee heb gedaan

Techniegas terug loop uitlaat
Prop uit de uitlaat
Malossi varioset
Malossi koppeling
Malossi witte drukveer
Zitten nog standaard trekveren in
Zit sproeier 62 in
Polini v snaar
Stage 6 cdi
Stage 6 lucht filter
Rolletjes 12 gram
Varioplaat is er ook al af
Maar alles wat ik doe gaat die niet sneller dan 70 ik heb al een beetje zitten afstellen met rolletjes maar hij trekt wel heel goed op maar heeft geen hoge top terwijl die vrij zware rolletjes heeft weet iemand wat ik kan doen om hem sneller te laten gaan
 
Advertisement - register to remove this

70 kmpu is voor zover mij bekend de max die een 49cc kan geven.
Als je nog sneller wilt, zal de cilinder groter moeten worden, en is het gelijk ook een motorscooter geworden....
 
50cc, ook goed, (taalfoutje van me) maar serieus:
je hebt de scooter al ´volledig ontgrensd´ en in feite tot de ´chinese versie´ gemaakt.
(in landen als china en taiwan mogen onze scooters max 70, en dáár zijn ze op berekend).
slechts de exemplaren die naar ons landje worden verscheept krijgen varioring etc.
 
50cc, ook goed, (taalfoutje van me) maar serieus:
je hebt de scooter al ´volledig ontgrensd´ en in feite tot de ´chinese versie´ gemaakt.
(in landen als china en taiwan mogen onze scooters max 70, en dáár zijn ze op berekend).
slechts de exemplaren die naar ons landje worden verscheept krijgen varioring etc.
Ja maar hij ging uit het niets niet meer harder dan 70 kmp / slomer terwijl die veel harder hoort te gaan
 
Back
Top