peugeot speedfight 2 silver sport probleem

Snypher

Well-Known Member
beste mensen,

ik heb onlangs een 2e hands peugeot speedfight 2 silver sport gekocht. Hij heeft 11.000 km gelopen en is volgens mij standaard op de technigas uitlaat na. Nu heb ik het volgende probleem: de scooter trekt lekker op, en loopt ongeveer 65 op de teller, maar nadat ik 60 heb gereden , terugzak naar bijv. 25 en weer wil optrekken, blijft hij op de 30 km per uur hangen en reageerd de scooter niet meer op gas geven ( hij reageerd dan niet meer en verliest vermogen, en wil volgens mij zelfs afslaan als ik geen gas blijf geven ) Volgens mij is de combinatie lucht/benzine niet helemaal goed. Iemand enig idee?

alvast bedankt!

Advertisement - register to remove this

weet ik niet, ik weet wel dat hij vermogen verliest en eigenlijk uitrolt, hij begint ook een beetje te stotteren. het is heel vervelend als je eerst op een weg 60 rijd, even remt en daarna tijd lang niet boven 30 uitkomt

te zware rollen en waarschijnlijk ook de sproeier, ik had ook dit probleem op mijn tkr dat hij aan halve snelheid niet meer trok en rollen 2 gram verlicht en die sproeier was ook niet juist meer dacht ik :p nuja, mijn garagist heeft dit gedaan dus dit is alles dat ik weet :p

Back