Peugeot Speedfight 2 LC opvoeren

Status
Not open for further replies.

HcPatjJ

Well-Known Member
hallo!,

ik ben een echte beginner als het over een scooter gaat8P
hij loopt nu 70 omdat er een kleinere vario inzit.
ik wil hem nog wat harder late lope rond 10 km/h harder
maar kan iemand mij iets vertelle wat je het makkelijkste kan doen.
(ik kan niet lasse!!) en ik mag geen grote onderdelen vervangen zoals de uitlaat enzo maar hoe zou ik hem nu het beste op kunnen voeren?
en niet te moeilijke woorden want ik weet niet waar alles zit dus leg even goet uit wat je bedoeld

Alvast bedankt;) PatjJ

EN sorry heb geen LC maar AC
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ja er zit een kleienere vario ring in maar ik wil hem er wel uithale maar ik durf het eigelijk niet zo goed want dadlijk duw ik er iets verkeerd terug op ofso net zoals die ketting die erin zit.

maar hoe bedoel je prop uit de uitlaat ik heb terugloop uitlaat de standaard maar waar moetk zoek en hoe krijg ik ze eruit:p
ben niet zo veelwetend op het gebied van opvoere
 
ja er zit een kleienere vario ring in maar ik wil hem er wel uithale maar ik durf het eigelijk niet zo goed want dadlijk duw ik er iets verkeerd terug op ofso net zoals die ketting die erin zit.

maar hoe bedoel je prop uit de uitlaat ik heb terugloop uitlaat de standaard maar waar moetk zoek en hoe krijg ik ze eruit:p
ben niet zo veelwetend op het gebied van opvoere

eh..... er zit geen ketting in een scooter en een vario ring verwijderen is zo simpel dat beginners als jij het zelfs nog kunnen en de begrenzer van de uitlaat zit bovenin de bocht bij de flens die aansluit op je cylinder
 
ik wil niet heel vervelend doen. maar in een peugeot sp zit geen vario ring... maar een vario plaat.. verder is het vooral goed afstellen m.b.v. rollertjes en sproeiertjes.. gewoon een aantal maten kopen en proberen
 
maar zit er verschil in tussen varioplaat en vario ring?
want ik heb een varioplaat en die heb ik al laten verkleinen,
maar als ik die plaat eruithaal moet er dan niets terug voor in de plaats ofso?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top