Peugeot Speedfight 2, Bougie geeft geen vonk!?

Speed-Fight2

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Mijn bougie geeft geen vonk!? waardoor kan dit komen!?
Ik heb o.a. al mijn bougie, bougie kabel, bougie dop, bobine vervangen.

Wie weet wat het is?

Met vriendelijke groet!
 
Advertisement - register to remove this

Leen een goede bougie die wel 100% werkt, hou die tegen de cilinderkop aan en test opnieuw. Heb je dan wel een goede vonk, dan heb je gewoon een slechte bougie gehad. Heb je nog geen goede vonk, hou m dan tegen de massa van je bobine aan. Doet ie het dan wel goed, dan is de massa naar je frame/bobine slecht.
Als je dan nog geen goede vonk krijgt moet je het probleem toch bij de CDI of grondplaat zoeken.
 
Leen een goede bougie die wel 100% werkt, hou die tegen de cilinderkop aan en test opnieuw. Heb je dan wel een goede vonk, dan heb je gewoon een slechte bougie gehad. Heb je nog geen goede vonk, hou m dan tegen de massa van je bobine aan. Doet ie het dan wel goed, dan is de massa naar je frame/bobine slecht.
Als je dan nog geen goede vonk krijgt moet je het probleem toch bij de CDI of grondplaat zoeken.

zal ik van de week even gaan proberen, maar het kan ook iets achter het vliegwiel (de onsteking kan stuk zijn etc.) dit had ik gehoord van de dealer. dus daar ga in van de week ook even naar kijken maar eerst even een poelietrekker regelen of kopen ...
 
Draait je krukas uberhaupt wel? Want als je kickt, en dr is geen vonk nadat je alles vernieuwd hebt, en geen benzine aanzuigt dan vraag ik me af of het wel draait. :?
Wel goed controleren of hij vonkt door met de bougie massa te maken met je cilinderkop.
 
Back
Top