This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

peugeot sd blok ac aangeboden

Status
Not open for further replies.

Funk_dm

::SA MEMBER::
ik heb hier een peugeot blokje liggen die ik niet meer nodig heb aangezien ik een mina project ben begonnen.
het blok is plug and play!
setup:
malossie sport 70 met vrij nieuwe zuiger
een ixil std look a like uitlaat
12 mm carb

mooie gepolijste en gefreesde carterkap!

vraagprijs 175 euro

ook heb ik nog 2 speedake velgen staan.
banden zijn zo goed als op ( nog wel mee te rijden )
nieuwe ventielen
velgen zijn zo goed als kaal! met redelijk veel krassen!(even stralen en ze zijn weel perfect).
vraagprijs hiervoor is 60 euro.

verder heb ik nog wel wat klein spul liggen ( niets snels!)

er gaan ook geen losse onderdelen weg van het blok!

heb je voor dat blok toevallig ook nog een 50 cc? ik ben wel geinterresseerd naar dat blok. en het zou helemaal mooi zijn als je de std 50 cc nog hebt of andere 50 cc maakt niet uit. heb je misschien een foto oid van het blok. zo ja stuur maar naar timo_bruin@hotmail.com of je kan ze natuurlijk ook opt forum zetten mrja kga zondag op vakantie dus weet neit of je snel van het blok afmoet of dat je het nog twee en een halve week vast wilt houden.

mjah ik heb ook nog snor cilinders liggen ik weet niet of dat wat is?
en wat je ook kunt doen is het blok kopen en vervolgens die 70 weer verkopen aan ?(heeft iemand me een pm over gestuurd)
ik zal straks even foto's voor je maken.

wil je dr snel vanaf?>
ik wil hem nmlijk wel graag hebben maar ga zondag met vakantie. ik denk niet dat je echt zin hebt om zo lang te wachten of wel?

is een lang blok passend te maken op een subframe voor korte blokken? (past dit speedake blok onder een zenith?;p)

en ja ik wil er zo snel mogelijk vanaf kan ik weer wat spullen kopen voor mijn project uiteraard.

heb geen foto van het subframe, haal namelijk met een beetje geluk vanavond de zenith op en die zit nog helemaal in elkaar... als je een dagje of 2/3 kan wachten heb ik een foto voor je.

"edit" je hoeft het niet vast te houden ofzo, als het er nog is is het mooi, zoniet is het ook mooi, maar dan voor jou "edit"

ik quote ff voor funk-master:
"er gaan ook geen losse onderdelen weg van het blok!"

*sorry niets te doen

het blok met de uitlaat de carb die er nu op zit krijg je dan nieu maar wel gewoon een std 12 mm carb + spruitstuk en luchtfilter

dit is het subframe.

Status
Not open for further replies.