Peugeot scooter

Hoi,

Ik heb een probleem.
Als ik mijn peugeot scooter (Jetforce 2010) uitzet, en van t contact afhaal en de benzineslang van mn carb afhaal blijft de benzine steeds doorlopen. Hoe kan dit en hoe is dit op telossen?
Ook is die ontgrenst op vario en uitlaat, en loopt ie maar 35/40 en komt amper weg en ploft heel veel . Hoe komt dit?

Jet force 2010,
10000 op de teller
Sito plus uitlaat
17,5mm carb

Voorderest niks bijzonders

MVG
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb m overgekocht van n vriend en die heeft m ook in deze status gekocht. Ik zou t niet weten


Wel weet ik dat de carb&t spruikstuk en luchtfilter zijn vervangen, maar hiervoor deed ie precies t zelfde

Kan t zijn dat t doorlopen van t benzine niet gewoon t probleem is?
 
Neem aan dat de brandstof tank hoger zit bij een jetforce c-tech dan het motorblok zelf..

Enigste wat ik kan bedenken is dat de klep van de brandstofpomp *zit een brandstof pomp op*

blijft hangen in de hoge positie en zo dus de brandstof eruit blijft lopen.

Op de tank zelf zit denk ik geen afsluiter op..

Dus gok dat je een nieuwe brandstof pomp nodig hebt.. Of even opmaken voorzichting en even kijken of je het probleem zo kan verhelpen.
 
Kan t zijn dat t doorlopen van t benzine niet gewoon t probleem is?
Nee dat zal het niet zijn. Maar waarom trek je je benzine slang eraf als je contact uit gaat? Of mis ik iets? Begin maar eens met een nieuw benzine kraantje, of benzinepomp wat Eurokit zegt. Ben verder niet bekend met die jetforce.

Ploffen duiden vaak op een probleem met je ontsteking, dus probeer eens je massakabel te vinden en check ff of de uiteinden goed kaal metaal raken. Zoniet ff opschuren. Kost je niks en kan nooit kwaad. Vervolgens zou je een bougietje kunnen wisselen en daarna is het een kwestie van meten.
 
Nee dat zal het niet zijn. Maar waarom trek je je benzine slang eraf als je contact uit gaat? Of mis ik iets? Begin maar eens met een nieuw benzine kraantje, of benzinepomp wat Eurokit zegt. Ben verder niet bekend met die jetforce.

Ploffen duiden vaak op een probleem met je ontsteking, dus probeer eens je massakabel te vinden en check ff of de uiteinden goed kaal metaal raken. Zoniet ff opschuren. Kost je niks en kan nooit kwaad. Vervolgens zou je een bougietje kunnen wisselen en daarna is het een kwestie van meten.
Ja ik ga dr vandaag een nieuwe benzinepomp opzetten.

Over het ploffen, dat doet ie ook alleen als ie op een bepaalde manier staat afgesteld. Het is zegmaar zo : De ene keer loopt ie 20 komt ie amper vooruit en ploft ie, stel ik de carb anders af en dan haalt ie 40 en ploft ie niet .
Alleen hij komt gewoon niet verder dan 40, terwijl t n bromfiets is en ontgrenst is op alles ..
 
Back
Top