peugeot rapido #2

Wollah

Well-Known Member
vrijdag reed mn rapido goed mar viel vaak uit ik dacht overhit maar blijkbaar niet ik deed vandaag benzine(brommix) erin want die was leeg maar vandaag starte die helemaal niet en ik zag dat er een beetje lekkage was


help?
 
Advertisement - register to remove this

Die is zo te zien van je benzinetank afgekomen, dus kijk eens aan de onderkant van je benzine tank dan zie je waar hij hoort te zitten. Vergeet daarna niet je benzinekraantje open te draaien voor je de scooter probeert te starten

En ga eens wat netter met je kentekenplaat om die dingen kosten geld als je ze kapot maakt :p
 
geen wonder idd dat ie benzine lekt :p

de slang ligt er finaal af maar ik zou even een goeie nieuwe benzineslang ophalen , deze is waarschijnlijk verstaft , de meeste doorzichtige slangen doen dit , dus haal een zwarte slang als je toch bezig bent.

klemmetjes ben je niet nodig , de slang kan er zo op zonder klemmetjes.
 
heb weer een probleem toen ik de slang erin stopte en kicktkte hy starte toen deed ikhem weer uit en probeerde het weer maar hy start niet meer ik ging kijken en ie benzine ging niet door de slang heen maar ook geen lekkage en als ik de slang eraf haal lekt die wel...
 
welke dingen?

Slangetjes

heb weer een probleem toen ik de slang erin stopte en kicktkte hy starte toen deed ikhem weer uit en probeerde het weer maar hy start niet meer ik ging kijken en ie benzine ging niet door de slang heen maar ook geen lekkage en als ik de slang eraf haal lekt die wel...

Lekt hij of loopt hij leeg? In het eerste geval staat je kraantje op dicht/uit, of is je benzinetank leeg, of zit je tank verstopt, of is je kraantje kapot. In het tweede geval zit je slang verstopt.
 
Back
Top