Aangeboden Peugeot project in onderdelen te koop

Status
Not open for further replies.

Lucien

Volvo Amazon `70
Hierbij mijn project speedfight 2 in onderdelen te koop. Aan alles komt een eind, en zo ook aan mijn 'scootertijdperk'. Er moet een auto komen, en dat kan alleen bekostigt worden met een deel van de opbrengst van deze scooter ed. Veel van de onderdelen zijn amper of niet gebruikt.

Gelieve:

- Geen trieste biedingen en off-topicshit
- Afzeggen is niks mis mee, maar ik ben er wel blij mee als me dat gemeld wordt al dan niet via pm of in het topic zelf. Losers die bieden en niets laten horen krijgen een negatieve rating van mij:)
- Prijzen zijn netjes (ik snap dat ik er geen hoofdprijs voor krijg, dat hoeft ook niet) en enorm bieden heeft dan ook geen zin.
-Voor meer foto`s verwijs ik je naar mijn oude project page. Eventueel ook pm-en voor meer fotos, anders wordt dit bestand ziekelijk groot.

Om maar af te trappen:

*
Een Malossi RHQ as. Deze is bij elkaar misschien 50 kilometer oud en is dus in topstaat. Zeer betrouwbare as, de meest relaxte op een snel peugeot blok. Compleet met stage 6 naaldlager en moeren.





Prijs: 90,- excl verzenden of bieden

*
MHR 2000 vario. Oorspronkelijk van minarelli, maar past ook op een peugeot blok. Deze vario heeft, zoals te zien is op onderstaande foto een pietsie slijtage in het midden. (de rechter vario). Voor deze vario geldt dat de slijtage gering is, en in het midden van de vario zit. (de plek waar je het liefste slijtage hebt). Deze vario is een overrange vario, maar uit ervaring weet ik dat deze ook heerlijk loopt icm een malossi torque driver.



Prijs: 15,- excl verzenden


*
Vertandingset met Malossi primair,std secundaire vertanding en deksel. Lagers in het deksel zijn nieuw. Verhoudingen moet ik nog even tellen. In goede staat, niks mis mee.





Prijs: 30,- excl verzenden


*
Complete voorrem met zeldzame braking 220 drie puntsschijf (past op peugeot velgen), bracket,verchroomde remklauw, stalen remleiding, koperen banjos en zwart met gepolijste rempot(op druk)





Prijs: 85,- excl verzenden

*
DG voorkap en achterkap voor speedfight 2.
Achterkap is in topstaat en is spuitklaar. De voorkap is in principe ook spuitklaar,maar er zit geen laagje spuitplamuur op die de eventuele laatst oneffenheden duidelijk maakt (verfwinkel is hier dicht in het dorp ivm vakantie). Ik zou het zelf aan de spuiter overlaten. Iig kan er gezegd worden dat Daniel Gelderman erg gelikt polyesterwerk aflevert, voor degene die dat niet weten.

Om de achterkap te monteren moet er een stukje van het frame weggefreesd worden aan de onderkant. Dit valt reuze mee.











Prijs: 120,- excl verzenden voor deze 2 kappen




Heb je nog vragen,stel ze.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top