Ik denk dat ik de carters toch in de zink spray ga zetten.
Ik zie genoeg motorblokken die zo wit gepoederd eruit zien.. (en dat is niet wat ik wil)
Stralen heb ik nou geen mogelijkheid toe, aangezien ik daarvoor niemand kan vinden (die andere niks van gehoord)
En na stralen gaat het ook weer zo heftige poederen vermoed ik zo. (je haalt daarmee toch de enige beschermlaag eraf die er al erop zit.
Spuiten in een kleur is geen optie.. Die poeder gaat ook onder de verf lagen zitten.. Dit zie je vaak ook aan die carterkappen waar de verf begint op te bubbelen (en daar zit allemaal witte poeder onder.
Uiteraard kan ik wel ooit een switch maken naar die kloon carters die meer look van alu hebben.
Deze stuntpiloot op MP, heeft ze carters dan ook maar zwart gespoten:
Ik verkoop dit omdat ik er geen tijd meer voor heb De conditie is helemaal nieuw behalve de krukass Wordt geleverd met piaggio 50cc dopler cilinder met
www.marktplaats.nl
Alles doet het perfect2 zitplaatsenMax 250kg
www.marktplaats.nl
foto 2. Hier zie je ook dat de carters geheel wit zijn uit geslagen.
En zie dat dit vaker voorkomt dan 10 op de 10000000000000 mensen.
Straks als mijn blok ook gepoederd is, is deze ook lastiger te behandelen.. Aangezien die poeder zorgt dat bijna niks aan het carter wilt hechten.
Ik heb verder ook geen brander nodig om de krukas te plaatsen.. Dus zie de noodzaak niet in om het niet te doen.