Peugeot Ludix start niet

Probeer via Marktplaats een adres te vinden voor reparatie.
Scooterzaken zijn belachelijk, nooit goede ervaringen mee hier in de buurt, vaak werken ze met 16 jarige stagiars en mensen die geen ene reet verstand ervan hebben. Mooiste van alles is dat ze je 60 euro per uur rekenen.

Weet niet waar je woont maar zoek een thuismonteur, iemand die een ruime werkplek heeft, hefbrug en alles netjes voor elkaar, georganiseerde mensen met het juiste gereedschap geeft een goede indruk, maar bovendien ervaring en positieve reacties. Kan bijvoorbeeld Mike Scooters aanbevelen in enschede, mocht het in de buurt zijn en je zover wil rijden.
Die mensen kijken verder dan hun neus lang is voor 20 per uur misschien, mensen die met passie aan die graf 4 taktjes werken, maar kijken dan ook alles na en maken duidelijk een lijstje van onderdelen die je moet vervangen zodat je niet voor de gek word gehouden en voorlopig weer kan jagen.

Ik denk niet eens dat ik dat nodig heb. Wij hebben namelijk een scooterboer hier in Ede(Brouwer), als je gewoon aangeeft wat er mis is met je scooter en wat je al hebt geprobeerd, dan wil hij je zeker helpen met het nadenken.

Daarnaast wil ik het zelf eerst proberen mbv dit forum dan dat iemand anders zeg maar alles monteert/demonteert en testen uitvoert om te kijken of onderdelen het doen.

Maar mocht dit niet lukken ben ik wel genoodzaakt een “expert” erbij te betrekken.

Advertisement - register to remove this