Peugeot Ludix spuiten

Marwan

110, 120, 130, geen enkel probleem
De Ludix die ik heb rijdt ondertussen, kwestie van carburateur in een ultrasoonreiniger gooien.


Nu willen wij spuiten, maar na een aantal pogingen ziet het er nog steeds niet uit zoals wij in gedachte hebben. De kunststof/plakappen zijn allemaal vrijwel verkleurd tot dof blauw door de zon.

Wij gebruiken de spectrum spray van de Action, niet de beste spray, maar als ik resultaten via internet zie, ziet het er wel redelijk uit.

Dit is onze manier van spuiten:

1. Doekje met water over de kappen heen en ongeveer 3 uurtjes laten drogen
2. Primer toepassen, na 5/10 minuten nog een laag
3. Na ongeveer 15 minuten gaan we er overheen met kleurspray, dit doen we na een kwartier nog een keer

Ik heb geprobeerd de schuren maar dan lijkt het alsof het juist groffer/meer krassen op komen dan dat het glad wordt. Ik gebruik P600, maximale wat er in de bouwwinkel verkrijgbaar is.

Iemand met meer ervaring die mij een soort van stappenplan kan geven? Ik zie op internet vooral tutorials van Vespa, maar dat is volgens mij een ander soort plastic dan een Ludix.
 
Advertisement - register to remove this



En je maakt het gewoon jezelf onnodig lastig door goedkoop spul te gebruiken imho
 


En je maakt het gewoon jezelf onnodig lastig door goedkoop spul te gebruiken imho

Aah top, dankjewel!
 
Back
Top