Peugeot ludix opvoeren

Status
Not open for further replies.

Maxime

New Member
beste leden,
Ik heb een peugeot ludix elegance snor met een sito plus onder, ik heb de varioring eruitgehaald.
De setup is standaard maar hij haalt amper 60 hoe kan ik nu sneller gaan?
Mvg'
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

..Is de varioplaat er uit ? normaal is een Peugeot begrenst d.m.v een Varioplaat.

Hoe zwaar zijn de Rollen ? normaal moet / mag daar 8,5 gram/stuk in ( bij standaard vario).
 
Ik snap niet waarom hier gehoor aan word gegeven.. Een snor scooter die al bijna 60 haalt nog sneller wilt maken..
Lekker je kenteken inleveren en lopend naar huis.. Als je zo hard wilt zou je op ze minst een brom scooter moeten hebben.

Voor mij mag de politie wel nog wat harder optreden tegen zwaar opgevoerde snorfietsen..
Gewoon direct een notitie bij het behalen van het B rijbewijs..
 
Ik snap niet waarom hier gehoor aan word gegeven.. Een snor scooter die al bijna 60 haalt nog sneller wilt maken..
Lekker je kenteken inleveren en lopend naar huis.. Als je zo hard wilt zou je op ze minst een brom scooter moeten hebben.

Voor mij mag de politie wel nog wat harder optreden tegen zwaar opgevoerde snorfietsen..
Gewoon direct een notitie bij het behalen van het B rijbewijs..

YuuP !! 100% mee eens ... (echter was de Posting om 20: 40 aangepast ) , Ik heb de P*st aan die .... Snor Tokkie`s... weg er mee.
 
YuuP !! 100% mee eens ... (echter was de Posting om 20: 40 aangepast ) , Ik heb de P*st aan die .... Snor Tokkie`s... weg er mee.
Zie het tijdstip waarop ik mijn reactie heb geplaatst.
Ik heb op dat moment serieus gereageerd, niet wetende dat de post later is aangepast...
Had ik dit geweten, dan was ik hier niet op in gegaan.....
Laat dit duidelijk zijn.....
Ben het wel eens met je opmerking/mening..........!!!
 
Ik snap niet waarom hier gehoor aan word gegeven.. Een snor scooter die al bijna 60 haalt nog sneller wilt maken..
Lekker je kenteken inleveren en lopend naar huis.. Als je zo hard wilt zou je op ze minst een brom scooter moeten hebben.

Voor mij mag de politie wel nog wat harder optreden tegen zwaar opgevoerde snorfietsen..
Gewoon direct een notitie bij het behalen van het B rijbewijs..
Helemaal mee eens..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
beste leden,
Ik heb een peugeot ludix elegance snor met een sito plus onder, ik heb de varioring eruitgehaald.
De setup is standaard maar hij haalt amper 60 hoe kan ik nu sneller gaan?
Mvg'
Jammer dat je de post hebt aangepast.
Helaas is deze negatief ontvangen door diverse leden.
Zelf heb ik in eerste instantie gereageerd op jou originele post en vind het kwalijk dat er members zijn die nu zien dat ik een antwoord heb gegeven die achteraf kant nog wal raakt.
Jammer dat je dit hebt gedaan....
Succes verder...............................
 
Kan dit topic gesloten worden om verder discussie te voorkomen.. Ik stoor mij echt aan dit soort mensen die om zo`n k*t reden een topic moeten openen.

60 is gewoon veel te hard voor een snor.. Wees blij als je er 35km/u ermee kan.. Anders had de topic starter geen keuze moeten maken om een snorfiets / scooter te kopen..
 
Kan dit topic gesloten worden om verder discussie te voorkomen.. Ik stoor mij echt aan dit soort mensen die om zo`n k*t reden een topic moeten openen.

60 is gewoon veel te hard voor een snor.. Wees blij als je er 35km/u ermee kan.. Anders had de topic starter geen keuze moeten maken om een snorfiets / scooter te kopen..
Helemaal mee eens !
 
beste leden,
Ik heb een peugeot ludix elegance snor met een sito plus onder, ik heb de varioring eruitgehaald.
De setup is standaard maar hij haalt amper 60 hoe kan ik nu sneller gaan?
Mvg'
Ik heb zelf ook een ludix die gaat al 40 maar ben van plan om er een 80cc cilinder op te zetten met een grotere cab en sito+ uitlaatje weet niet wat het gaat doen maar ben benieuwd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top