Peugeot ludix one horizontaal snorblok 70cc, Welke vertanding?

Status
Not open for further replies.

vv1lco

New Member
Ik heb sinds vandaag mijn ludix opgevoerd.
Alleen is de top maar rond de 70/75 door de snorvertanding en maakt hij veel overtoeren boven de 60
setup:
70cc mezoly gietijzer
17,5mm carb mezoly
sitoplus uitlaat
Wil graah een top van 100+
Nu wou ik ff vragen welke vertanding ik moet hebben? Ik heb op internet gezocht voor een originele bromvertanding maar kon die nergens vinden, kreeg alleen maar aftermarket onderdelen op google. Is er een merk met dezelfde vertanding als een bromblok? En ik had een powerfiltertje gekocht maar daar liep ie niet goed mee. Dan is het probleem toch gewoon dat het powerfilter te klein is? Ik wil ook nog een andere vario kopen, raden jullie polini of mallosi aan? Ook zoek ik nog een paar nieuwe performance remschoentjes, maar ik denk dat ik niks passend kan vinden op mijn scooter.
zouden deze passen?

Plus zoek ik nog een goeie terugloper voor rond de 150-250 euro voor mijn setup, welke raden jullie aan>

Met vriendelijke groet
Post automatically merged:

https://www.m2trading.com/nl/merken...rbrengingset-primair-peugeot-15-33-tands-rito is dit de juiste vertanding?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

oke. ik heb op marktplaats gekeken en ik kon aan een bromvertanding komen van een speedfight 1 lc, zou deze passen op mijn ludix?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top