Peugeot Ludix afstelling

TDGRAAF

New Member
Beste lezers,

Ik heb een Peugeot Ludix one, motorisch zeker in orde 1kikkie en hij loopt de afstelling is eigenlijk gewoon zoals die vanuit fabriek is alleen dan onbegrensd en er zitten 6g rollen in zo iets ongeveer verder zit er een extra gianelli terugloper op en hij loopt eigenlijk perfect heeft echt veel koppel voor een 50cc loopt eigenlijk als 70 alleen als je van 0 weg rijdt heeft die een dip van ongv 0-5 km dus gwn als die op de koppeling zit dus ik denk dus dat het aan de koppeling zit maar ook aan de sproeier want alles is standaart dus heeft iemand misschien tips van welke sproeier en misschien zelfs een gehele afstelling zodat ik die kan overnemen ( ik hoef niet persee extreem hoge top ik heb liever dikke optrek).

Hier een foto van mijn ludix voor als mensen geïnteresseerd zijn
C1392E46-4AA1-41D3-9804-DD3461F38E09.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

ja. beste een setje kopen.

Ligt eraan of je nou een dell orto, gurtner of een tei-kei eronder hebt zitten.

Aan die tei-kei valt overigens niet veel mee te doen.. Want die gebruikt waarschijnlijk Chinese 6mm sproeiers waar zover ik weet niet makkelijk aan te komen is..

Voor gurtner heb je de oude gurtner sproeiers nodig die ook in de peugeot vertikaal carb zitten.

En voor Dell-orto de DO sproeiers. (welke maat geen idee.) Kan best dat je dell orto klein nodig hebt. Of anders toch groot.
 
Ja ik zag net toevvalig dit setje staan lijkt mij perfect om mee te testen. (Zie de foto) en in de beschrijving staat dat de sproeiers op een Peugeot ludix one 50 kunnen dus dat zou moeten passen lijkt mij er zit trouwens een gurtner op55031DA4-8988-49F0-BA33-93B194C897EB.png
 
Beste lezers,

Ik heb een Peugeot Ludix one, motorisch zeker in orde 1kikkie en hij loopt de afstelling is eigenlijk gewoon zoals die vanuit fabriek is alleen dan onbegrensd en er zitten 6g rollen in zo iets ongeveer verder zit er een extra gianelli terugloper op en hij loopt eigenlijk perfect heeft echt veel koppel voor een 50cc loopt eigenlijk als 70 alleen als je van 0 weg rijdt heeft die een dip van ongv 0-5 km dus gwn als die op de koppeling zit dus ik denk dus dat het aan de koppeling zit maar ook aan de sproeier want alles is standaart dus heeft iemand misschien tips van welke sproeier en misschien zelfs een gehele afstelling zodat ik die kan overnemen ( ik hoef niet persee extreem hoge top ik heb liever dikke optrek).

Hier een foto van mijn ludix voor als mensen geïnteresseerd zijn
View attachment 66897
Wat voor maat velgen zijn dit?
 
Ludix one is volgens mij het goedkoopste model

Er zou 10 inch eronder zitten.. Maar velgen zijn volgens mij makkelijker te veranderen als je de juiste model voorvork hebt en voor spartbord.
 
Back
Top