Peugeot Ludix 2t start probleem

Kayalol

New Member
Beste Forum leden,

Ik heb een Peugeot Ludix One 2 takt snor (benzinekraan) en geen accu gekocht van de week, kicken en lopen toen ik hem kocht nog helemaal standaad toen heb ik het volgende gedaan,

- prop uit de uitlaat
- varioplaat verwijderd
- van 14 naar 13 gr rolletjes
- nieuwe v snaar

Hierna start hij als die koud is maar blijft niet stationair lopen en een beetje schokken waarna ik 1km kan rijden daarna valt hij weer uit.

- compressie gecheckt goed)
- vonk (goed)
- benzine toevoer (goed)
- luchtfilter gecheckt goed)
- membraam (goed)
- lucht toevoer slang (goed)

Ik heb al een hoop gelezen zelf ook al een hoop geprobeerd zijn er nog andere dingen wat het probleem kan zijn ik kom er namelijk niet uit!

Met vriendelijke groet,
Keya
 
Advertisement - register to remove this

- prop uit de uitlaat
- varioplaat verwijderd

Heb je ook de sproeier aangepast en het mengsel en stationair van de carburateur opnieuw afgesteld?

Wat ik verder niet begrijp is dat iemand zich een origineel en goed lopende snor koopt en hem gelijk gaat opvoeren en dit terwijl de helmplicht voor snorfietsen eraan komt???
 
Heb je ook de sproeier aangepast en het mengsel en stationair van de carburateur opnieuw afgesteld?

Wat ik verder niet begrijp is dat iemand zich een origineel en goed lopende snor koopt en hem gelijk gaat opvoeren en dit terwijl de helmplicht voor snorfietsen eraan komt???
Sproeier is standaard (52) caburateur op fabriek gezet qua afstelling, dit is een stunt / wheelie scooter helm plicht is nog niks zeker over dus ook nog niks om zorgen over te maken.
 
Back
Top