Peugeot kisbee wil door de begrenzer heen treken en valt weer terug.

supr3m3dalek

New Member
Mijn nieuwe kisbee snor (100km gereden) gekieteld tot 35km. Wil bij max snelheid door blijven treken om meteen weer in te houden. Dit is duidelijk hoorbaar en voelbaar en hoogt irritant. Nu heb ik allen geen idee of dit normaal is. Of dat het komt omdat ik hem nog aan het inrijden ben en dat dit vanzelf weggaat. Of dat er meer aan de hand is. En dat ik beter terug naar de scooterboer kan gaan.
 
Advertisement - register to remove this

Wie heeft hem gekieteld, de scooterzaak waar je hem gekocht hebt of jij zelf?
Indien de scooterzaak meteen terug gaan.

Indien jij zelf, weer alles origineel maken en kijken of het probleem blijft.
Indien het probleem blijft, terug naar de scooterzaak, niet zelf sleutelen aan een scooter onder garantie want dit kan tot problemen leiden.
 
Hoe heb je hem op 35km gekregen ? Is dit via de ECU gedaan? Zo ja dan loopt hij gewoon te agressief naar ze top waarbij die gewoon blijft door accelereren en dat ineens de begrenzer vol in kickt.
Eigenlijk zou die bij de 32km al in kracht moeten afnemen en rustig door lopen tot 35km waarna de begrenzer rustiger in grijpt.
 
Wie heeft hem gekieteld, de scooterzaak waar je hem gekocht hebt of jij zelf?
Indien de scooterzaak meteen terug gaan.

Indien jij zelf, weer alles origineel maken en kijken of het probleem blijft.
Indien het probleem blijft, terug naar de scooterzaak, niet zelf sleutelen aan een scooter onder garantie want dit kan tot problemen leiden.

de scooterboer heeft hem gekieteld zal hem morgen eens bellen
Post automatically merged:

Hoe heb je hem op 35km gekregen ? Is dit via de ECU gedaan? Zo ja dan loopt hij gewoon te agressief naar ze top waarbij die gewoon blijft door accelereren en dat ineens de begrenzer vol in kickt.
Eigenlijk zou die bij de 32km al in kracht moeten afnemen en rustig door lopen tot 35km waarna de begrenzer rustiger in grijpt.

Geen idee wat ze hebben gedaan om hem sneller te maken. Hij loop rustig op maar als hij bij de top komt voel en hoor je dat hij verder wil. En dan is het constant harder zachter harder zachter.
 
Enig idee hoe dit is opgelost? ik heb het zelfde probleem bij een Peugeot Kisbee 2018. 3000km gereden.
Al 3 keer terug geweest naar de scooter shop maar ze krijgen het niet verholpen....

Alvast bedankt voor de informatie
 
Back
Top