Peugeot kisbee opvoeren

Yourbuddy1005

New Member
Hallo mensen ik ben pas nieuw en heb een vraag ik heb zelf een Peugeot kisbee Rs uit 2019 en ik wil hem graag wat harder laten lopen hij loopt nu 49km en harder gaat ie niet wil hem graag richting de 55 hebben maar ik heb gehoord dat er geen vario in zit wie weet hoe je hem kan opvoeren zonder iets kapot te maken?
misschien ander uitlaatje?
mvg Jeremy
 
Advertisement - register to remove this

yoo, ik ben geen peugeot kenner maar een maatje van mij heeft ook een kisbee rs gehad en voor zover ik weet is dat geen iget (injectie) dus zou er in principe wel iets van een variobegrenzing in moeten zitten en dat kan dus zijn een ring en heb wat vaags ooit gehoord over een begrenste variobus (?) enige manier om daarachter te komen hoe het met jou scoot zit zou je toch echt even een kijkje moeten nemen in je carter. Een andere uitlaat lijkt me niet echt een oplossing aangezien je met een begrenst blok niet heel erg veel zal hebben aan een andere uitlaat. Hoop je zo een beetje geholpen te hebben als je nog vragen hebt zet het hier gewoon neer dan kan ik met je mee denken :p
Post automatically merged:

Ik heb het een en ander opgezocht en heb vernomen dat peugeot idd geen varioringen gebruikt maar varioplaten (zelfde effect) joey schaar (vol gas met joey) heeft er een video van gemaakt maar wel van een ouder model (geen kisbee maar wel een peugeot scooter) ik zou een varioblokkeersleutel voor peugeot blok halen en je carter openhalen en kijken hoe het allemaal werkt daarbinnen kijken of je toevallig een varioplaat ziet :p
 
Last edited:
Back
Top