peugeot kisbee injectie 2018 harder laten lopen

hallo
wie kan mij helpen ik heb een peugeot kisbee injectie uit 2018
nu loopt hij ongeveer 26/27 km/h ik wou hem graag ongeveer 34 km/h laten lopen na een beetje onderzoek kan ik hier weinig over vinden omdat het hier om injectie gaat heeft 1 van jullie misschien een idee hoe ik dit kan doen ?

alvast bedankt !!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Bij jou zit er ook en ECS module of ECU module in.
Dan heb je software nodig voor hem sneller te laten lopen.
Er zijn dealers in Nederland die dit hebben.
Bij deze ben ik geweest.
 
Als men echt een Injectie heeft (EFI) betreft het een ECU en heeft men een gasklephuis i.p.v. een carburateur.
Dit betekent dat men een nieuw type 2 takt motor heeft inclu het nieuwe systeem.
De 2S-M3A2 van Synerject.
Alleen de dealer, welke in bezit is van de TEP 2010-V1 uitleesapparatuur en software kan de ECU aanpassen.
Wellicht dat er inmiddels een 35km ECU word aangeboden.., maar dit kan ik niet met zekerheid bevestigen!

Edit: Let wel op! De ECU zit in een behuizing die rechtsreeks op het gasklephuis zit gemonteerd.
De ECU krijgt signalen van het voor en achterwiel voor wat betreft de snelheid.
De stator/sensor geeft het aantal RPM door aan de ECU, dit is wel van belang ter info.
 
Last edited:
Bij injectie scooter kan je ecu vervangen of beter gewoon een speed converter toevoegen met afstandsbediening. Ik heb eentje besteld je krijg een spoed converter die lijkt op cdi en een cabel om te sluiten met de accu . Als je druk op de knopje gaat hij lagere snelheid geven aan de computer warwion ecu gaat gewoon max . Doe maar motor af dan is hij weer begrenzd . Handig bij politie controle .
 
Back
Top