S StevenA New Member 13 September 2024 #1 Wie kan dit geluid identificeren? direct na start begint motor een hoop lawaai te produceren, rolletjes en snaar uitgewisseld geen effect. Ik kan blijkbaar geen video toevoegen. Last edited: 13 September 2024
Wie kan dit geluid identificeren? direct na start begint motor een hoop lawaai te produceren, rolletjes en snaar uitgewisseld geen effect. Ik kan blijkbaar geen video toevoegen.
S StevenA New Member 13 September 2024 #2 StevenA said: Wie kan dit geluid identificeren? direct na start begint motor een hoop lawaai te produceren, rolletjes en snaar uitgewisseld geen effect. Ik kan blijkbaar geen video toevoegen. Click to expand... Upvote 0 Downvote
StevenA said: Wie kan dit geluid identificeren? direct na start begint motor een hoop lawaai te produceren, rolletjes en snaar uitgewisseld geen effect. Ik kan blijkbaar geen video toevoegen. Click to expand...
Sparky Well-Known Member 13 September 2024 #3 Video's kun je op een video platform zetten zoals Youtube en hier dan een link plaatsen. Upvote 0 Downvote
S StevenA New Member 13 September 2024 #4 Sparky said: Video's kun je op een video platform zetten zoals Youtube en hier dan een link plaatsen. Click to expand... Upvote 0 Downvote
Sparky said: Video's kun je op een video platform zetten zoals Youtube en hier dan een link plaatsen. Click to expand...
Sparky Well-Known Member 14 September 2024 #5 Heb je geen speling op de krukas of ingaande as van je eindoverbrenging? Heb je ook achter de koppelingsbel gekeken of daar niks los ligt? Upvote 0 Downvote
Heb je geen speling op de krukas of ingaande as van je eindoverbrenging? Heb je ook achter de koppelingsbel gekeken of daar niks los ligt?