Peugeot Kisbee blok versleten na 19.500 km?

RobKymco

New Member
Hey, ik heb onderstaande Kisbee gevonden. De kilometerstand is 19.500 km. Is dat veel voor zo’n blok of kan ik daar nog een paar duizend kilometer plezier van hebben? Ik heb namelijk weleens gehoord dat scooterblokjes na 15.000 km op zijn...
En wat vinden jullie van de vraagprijs van € 675,-?

Bedankt voor het meedenken!

 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als het blok mishandeld word kan die na 300 km ook al op zijn..

Op is het blok zeker niet bij 19.500km. Want ik denk dat er zeker meer eruit te halen valt.. Alleen hoe is de eigenaar ermee om gegaan. En dan vind ik het wel een risico.. Als je kan sleutelen kan je het wel overwegen.. Maar reken wel erbij dat er kosten nog erbij kunnen komen.

Alleen voor 675 euro en zonder enige vorm van garantie vind ik het persoonlijk wel een beetje teveel.

Belangrijk bij 4t is olie op tijd vervangen en zorgen dat het olie peil niet onder het minimale komt (want dan loopt het blok droog en dan is het snel gedaan).

Advertentie kan wel zeggen keurig onderhouden, maar als koper weet je van de geschiedenis helemaal niets af.

Maar raad wel aan: Na aankoop altijd een extra grote service beurt laten doen, want het zou zomaar eens kunnen dat er dingen zijn vergeten om uit te voeren.
 
Ik zou het toch niet meer aandurven zeker niet voor het genoemde bedrag, daar kun je zeker iets voor vinden met een lagere km stand


Voor dat geld zou ik voor iets bij een dealer zoeken die een goede naam heeft plus je zeker 3 maanden garantie erbij krijgt.. Is het binnen 3 maanden niet goed, kan je er ten minste er altijd nog ermee terug.
 
Back
Top