Peugeot Kisbee 4t Varioplaat verwijderen?

Status
Not open for further replies.

Strix

New Member
Hallo allemaal,
Ik heb een Peugeot kisbee 4t uit 2017. Ik heb begrepen dat Peugeot geen varioringen gebruikt maar varioplaten. Mijn scooter heeft geen varioring in ieder geval. Heeft mijn peugeot Kisbee wel een varioplaat? Als ik die verwijder, heeft dat dan dezelfde effecten als het verwijderen van een varioring? Ik zoek al een tijdje naar een antwoord, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Thanks!
 
Advertisement - register to remove this

Deze video gaat over het verwijderen van de varioplaat, ongeacht of jouw scooter er een heeft of niet.
Joey, laat ook zien hoe zo'n ding er uitziet dus kun je zelf kijken of jouw snor er één heeft, maar ik denk het niet.
Een varioplaat verhindert dat beide variohelften volledig tegen elkaar komen, dit heeft niks te maken of dit een 2-takt of 4-takt scooter betreft.
Onderstaande video toont het vervangen van de rolletjes in de vario van een Kisbee, ik kan op deze video geen varioplaat ontdekken!

 
Last edited:
Hij rijdt nu 32km/u

Dan rijd hij hard genoeg.. Wij doen hier op het forum niet aan snor scooters / of snorbrommers opvoeren.. Dat is nou eenmaal ons regelement..
Bij deze word de discussie dan ook gesloten.. Je had je eerder ook kunnen bedenken om juist sneller te kunnen voor een brom scooter te gaan..


Snorfiets is nou eenmaal een tragere klasse en daar blijft het dan ook bij.

/close.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top