Peugeot kisbee 4t nieuwe uitlaat

JuliusRigault

New Member
Heb een Peugeot kisbee 4t met daaronder een nieuwe performance uitlaat. Alleen 1 probleempje. Zodra ik boven de 50 ga begint die helemaal te knallen, inderdaad omdat hij nu wat leaner loopt is er sprake van backfire, maar weet iemand wat het probleem is van 50+ km/h, zou het door de begrenzer komen? Zit nu een 78 sproeier in, raden jullie aan om een grotere te nemen zo ja welke?
 
Advertisement - register to remove this

Grotere sproeier moet je gewoon even proberen en zien of je het mengsel beter krijgt. Alleen performance uitlaat op een 50cc zal denk ik weinig helpen aangezien het geen 2takt is maar een 4takt.. Tenzij je ook met een veel grotere cilinder rijd.
 
Grotere sproeier moet je gewoon even proberen en zien of je het mengsel beter krijgt. Alleen performance uitlaat op een 50cc zal denk ik weinig helpen aangezien het geen 2takt is maar een 4takt.. Tenzij je ook met een veel grotere cilinder rijd.
Er zit nu een 78/4mm in welke maat zou je aanbevelen? 82/4mm of nog groter?
 
Sproeier maten gaan per 2 omhoog.

Dus als je nou 78 hebt zou ik eerst 80 proberen en zien wat het doet. Geef het geen effect ga je naar 82..

Met 4takt kan je beter in beetjes omhoog gaan, zie je namelijk meer verschil of de motor anders gaat reageren.


Ik heb zelf origineel 82 in mijn kisbee van 2011 zitten (4takt) Alleen cdi is ontgrensd en voor de rest geheel standaard.
 
Back
Top