Peugeot jetforce tsdi

Mo026

New Member
Ik heb een 2de hands jetforce tsdi gekocht maar ik krijg hem niet gestart aleen geen vonkje maar motor draait wel aleen het slaat niet aan nu zie ik allemaal dingen zoals ecu moeder sleutel andere heb je er niks aan weet iemand mischien hoe ik dit probleem kan verhelpen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een 2de hands jetforce tsdi gekocht maar ik krijg hem niet gestart aleen geen vonkje maar motor draait wel aleen het slaat niet aan nu zie ik allemaal dingen zoals ecu moeder sleutel andere heb je er niks aan weet iemand mischien hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Ik heb een 2de hands jetforce tsdi gekocht maar ik krijg hem niet gestart aleen geen vonkje maar motor draait wel aleen het slaat niet aan nu zie ik allemaal dingen zoals ecu moeder sleutel andere heb je er niks aan weet iemand mischien hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Peugeot jetforce tsdi ik krijg hem niet gestart hij gaat wel aan maar geen vonkje dus hij slaat niet helemaal aan mij werd verteld dat ik het zonder de moeder sleutel niet kan starten wegens een start blokkering? Iemand die er meer verstand van heeft
 
Ik heb een 2de hands jetforce tsdi gekocht maar ik krijg hem niet gestart aleen geen vonkje motor maar draait wel aleen het slaat niet aan nu zie ik alle dingen zoals ecu moeder sleutel andere heb je er niks aan weet iemand mischien hoe ik dit probleem kan oplossen ?
waarvoor staat tsdi?
 
Ik heb geen idee wat TSDI daadwerkelijk betekent, ik kan het ook zo snel nergens vinden.
Maar ik veronderstel dat dit de afkorting is voor Two-stroke Digital Injection of Two stroke Direct Injection lijkt me beter.

Kortom het is een twee-takt waar het lucht en benzine mengsel onder druk in de cilinder wordt gespoten.
 
Last edited:
Het staat voor: Two Stroke Direct Injection.

Edit: Zie ook het bijgevoegde document

TSDI Peugeot.png

Peugeot jetforce tsdi ik krijg hem niet gestart hij gaat wel aan maar geen vonkje dus hij slaat niet helemaal aan mij werd verteld dat ik het zonder de moeder sleutel niet kan starten wegens een start blokkering? Iemand die er meer verstand van heeft

Ja, dan heb je een groot probleem helaas!
Zonder moedersleutel kun je de zustersleutels (tot wel 7 stuks) niet programmeren en moet je dus alles vervangen als deze verloren is gegaan!
De moeder sleutel kan als enige de startblokkering opheffen, andere sleutels voldoen niet!
Het kan wel verholpen worden maar dan heb je de originele code nodig die uitgereikt wordt aan de eerste eigenaar(s) bij aankoop van het voertuig. (moet wel via de dealer)

Edit: Oops, eerdere vraag alweer een jaar geleden las ik.. :rolleyes:
 
Last edited:
Back
Top