Aangeboden Peugeot Jetforce in ONDERDELEN

Status
Not open for further replies.

Sandor

******
Ik heb hier al geruime tijd een jetforce staan die ik eigenlijk wou opknappen, maar ik ben volledig gestopt met scooters en alles erom heen. :p

Ik woon in belgie, alles kan verzonden worden, hou dus rekening met de verzendskosten als je biedt, biedt het liefst EXCLUSIEF verzendskosten, de tarieven voor verzenden van belgie naar nederland:

tot 5 kg is het 13 euro
van 5 tot 10 kg is ook 13 euro
10 tot 20 kg is het 26 euro

Er kunnen ook dingen worden afgehaald uiteraard, in woon in belgie, op ongeveer een half uurtje van Sittard/Maastricht, vlak over de grens dus.
als je interesse hebt kan je wat zeggen in dit topic, pm of gamer_29@hotmail.com

Ik hoef nergens de hoofdprijs voor, maar wel een eerlijke prijs, het ligt ook niet in de weg.

Foto's:

Frame MET veer
picture.php

ophangingspuntje is lichtjes verbogen geweest, zit nu ongeveer terug op zijn plek.
picture.php

picture.php

picture.php

punt is ook lichtes naar achteren gebogen, kan perfect terug geduwd worden naar voren :)
picture.php

picture.php


DE PAPIEREN ZIJN AANWEZIG BIJ HET FRAME, het frame kan dus zo worden gekeurt in nederland voor een scheet.

Velgen, voor en achter, incl banden en remschijven
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php


Elektrusch buddyslot mechanisme
picture.php


Waterpomp
picture.php


Motorblok, kan compleet of ook in onderdelen
picture.php


Achterbrug frame
picture.php

picture.php


Zadel en buddy
picture.php


benzinetank
picture.php

picture.php


brandstofpomp, bobine en vaccumpompje
picture.php


voorste rem, zonder remhevel
picture.php


voorvork, 1 ophangingspunt van het spatbord is eraf, de andere 3 zijn nog intact
picture.php
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top