Peugeot JetForce 70 cv Malossi

tvd2003

New Member
Ben er al een tijdje mee bezig. Heb een Peugeot Speedfight gestript, nardo grey laten spuiten. Momenteel heb ik de volgende afstelling. Malossi 70 cv sport, Malossi gele drukveer, Malossi multivar met 9 gram rollen. Open Luchtfilter. Nieuwe 17.5 mmm carburateur erop gezet. In de oude bleek sluiting te zitten bij de choke. Standaard sproeier 92…

scooter loopt top. Trekt geweldig door. Maar bij de 85-95 begint het iets in. Volgens de monteur zou er een sproeier 98 in moeten en 10-11 grams rollen

Ik twijfel alleen nog over de uitlaat. Heb een nieuwe Bidalot terugloop uitlaat, maar de monteur heeft er een Sito plus opgezet. Hij zegt die terugloop uitlaten troep is. Maken alleen een hoop herrie en verliezen onderin veel trekkracht!

zou de scooter er beter op lopen?
Gr Tim
 
Advertisement - register to remove this

Heb een nieuwe Bidalot terugloop uitlaat, maar de monteur heeft er een Sito plus opgezet. Hij zegt die terugloop uitlaten troep is. Maken alleen een hoop herrie en verliezen onderin veel trekkracht!
ik snap dit niet helemaal, jij bepaalt toch zelf of er een andere uitlaat op komt, en ook wat hij doet?
 
Back
Top