Peugeot Jetforce 50 - Nieuwe uitlaat krijg ik niet gemonteerd..

Status
Not open for further replies.

SoDamnInsane

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van een Peugeot Jetforce 50.
Helaas zat er een verkeerde uitlaat onder, en raakte ik bij iedere bocht de weg. Zie onderstaande foto.Huidige uitlaat.jpeg

Nu heb ik gisteren deze uitlaat gekocht. Deze zou geschikt zijn voor mijn Peugeot Jetforce.
Nieuwe uitlaat.jpg

Maar ik krijg hem er niet op gemonteerd, wordt er helemaal gek van.

Zodra ik de flens van de uitlaat gelijk heb met het blok, dan staan de 2 horizontale gaten voor de bevestiging aan het frame NIET gelijk. Kan er dus geen schroef indraaien...

Wat doe ik fout, of wat kan ik doen zodat ik deze toch kan monteren?

Alvast mijn hartelijke dank!
 
Advertisement - register to remove this

M2 trading is niet echt bepaald een winkel met een hoog vermogen en goed advies betreft scooter onderdelen.
Zou haast denken dat je een verkeerde uitlaat hebt gekocht..

Overigens is M2 trading maar een handelaar in het verpatsen van goederen.. En geen aangewezen scooter winkel..

Beste kan je beter even naar een scooterwinkel met verstand gaan.
 
M2 trading is niet echt bepaald een winkel met een hoog vermogen en goed advies betreft scooter onderdelen.
Zou haast denken dat je een verkeerde uitlaat hebt gekocht..

Overigens is M2 trading maar een handelaar in het verpatsen van goederen.. En geen aangewezen scooter winkel..

Beste kan je beter even naar een scooterwinkel met verstand gaan.

Ze hebben me idd de verkeerde uitlaat gegeven.
Blijkt dat ik deze nodig heb... Screenshot_1.jpg
 
Stuur jij die verkeerde terug en zij de juiste naar jou.
Probleem opgelost.
Toch..............???
Ja ik ga er persoonlijk langs. Heb hem dringend nodig. Maar ik snap het ff niet. Ik vind het verwarrend om eerlijk te zijn. De juiste uitlaat is te vinden onder PEUGEOT JETFORCE C-TECH. In een manual staat dat de uitvoering wat ik heb waterkoeling heeft, en dus een TSDI uitvoering is. Terwijl op Wikipedia het volgende staat. Een injectie model MET carburateur is een C-TECH.. Ik heb een model met waterkoeling, injectie, en zonder carburateur.. Tricky
20190603_000352.jpg
 
M2 trading is niet echt bepaald een winkel met een hoog vermogen en goed advies betreft scooter onderdelen.

Of te wel ze maken er zelf een puinhoop van. Dus de omschrijving van hun klopt dan niet.

Maar jou tdsi heeft gewoon een injector hoor op het spruitstuk zelf. Dat zwarte ding wat op een carburateur lijkt is geen carburateur maar een throttle body of in het Nederlands het gasklep huis. Het is niks meer als een gas positie sensor. Die stand word elektronisch verstuurd naar de cdi.. En die weet dan hoeveel benzine ingespoten moet worden bij elke gas stand.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top