Status
Not open for further replies.

Bram217

New Member
Beste leden,
Ik heb gisteren een peugeot fox deluxe snor gekocht. Helemaal origineel voor zover ik weet, loopt ook maar 25 ongeveer(teller doet het niet). Elektrische start en oliepomp zit er allemaal op.
Hij heeft lange tijd stilgestaan dus zal er verse benzine in moeten doen en carburateur zuiver maken. Heb de carterdeksel er afgehaald en kan geen varioring vinden, zit deze niet op een fox?

Mijn vraag is hoe ik hem makkelijk een stuk harder kan laten lopen zonder hoge kosten(voorlopig). Andere uitlaat of vario oid kan ik later nog doen.

Bij voorbaat dank!!
 
Advertisement - register to remove this

Vragen omtrent opvoeren worden hier niet beantwoord.
Is beleid van dit forum.

Klopt, we helpen gerust met tips betreffende afstelling en dergelijke en of hulp om hem ietjes harder te krijgen naar bv 30km/u, maar we helpen helaas niet met snor brommers en scooters opvoeren.

Betreffende de vraag voor de rest, inderdaad benzine even vervangen, carb schoonmaken en bougie schoonmaken en misschien nieuw luchtfiltertje. Dat scheelt misschien ook al weer hoe hij loopt.
 
Klopt, we helpen gerust met tips betreffende afstelling en dergelijke en of hulp om hem ietjes harder te krijgen naar bv 30km/u, maar we helpen helaas niet met snor brommers en scooters opvoeren.

Betreffende de vraag voor de rest, inderdaad benzine even vervangen, carb schoonmaken en bougie schoonmaken en misschien nieuw luchtfiltertje. Dat scheelt misschien ook al weer hoe hij loopt.
:):):)
 
Hij loopt nu netjes. Worden algemene vragen om mijn kennis uit te breiden wel beantwoord? Niet dat ik dit dan in de praktijk zal uitvoeren:D
Want ik lees dat er verschil zit tussen de snor en brom blokjes van een fox, wat mij raar lijkt.
Zo lees ik dat een brom cilinder niet op het blok van een snor past. Klopt dit?

Lijkt mij sterk dat Peugeot voor snor of brom andere carters maakt of ligt dat aan mij?
 
Nee dat wordt wel eens gedaan, dus het is niet vreemd. Juist om het opvoeren te voorkomen. Cilinderhemd past dan vaak niet.
 
Worden algemene vragen om mijn kennis uit te breiden wel beantwoord? Niet dat ik dit dan in de praktijk zal uitvoeren:D
"Ik rijdt NOOIT te hard"
"Dit doe ik anders NOOIT"
"Ik rij altijd netjes"
"Mijn hond heeft gebeten ??? Doet ie anders NOOIT..."
Uiteraard geloven wij je op je mooie blauwe ogen wanneer je zegt dat je dit NOOIT in de praktijk zal brengen.
Dussssss.................................
 
"Ik rijdt NOOIT te hard"
"Dit doe ik anders NOOIT"
"Ik rij altijd netjes"
"Mijn hond heeft gebeten ??? Doet ie anders NOOIT..."
Uiteraard geloven wij je op je mooie blauwe ogen wanneer je zegt dat je dit NOOIT in de praktijk zal brengen.
Dussssss.................................

;) Maar de strekking is duidelijk. Ik sluit ook het topic en denk dat met google je "probleem" prima is op te lossen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top