Peugeot fox opvoeren vraag

Status
Not open for further replies.

Quincy Vos

New Member
Hallo leden, ik wil mijn Peugeot fox zo stil mogelijk hebben en rond de 40-45 laten lopen.
Ik was dus van plan om een nieuwe standaard sito+ uitlaat te kopen en nieuwe lichtere rollen. Weet iemand welke grammage rollen ik dan nodig heb?
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Het is niet toegestaan om snorfietsen of snorscooters op te voeren en dit is dan ook levens gevaarlijk met die snelheden zonder helm. De wet zegt niet voor niks dat ze maar zo hard mogen. En daarom zal niemand je hier daarmee helpen aangezien het op dit forum ook ten strengste verboden is.
 
Wie zegt dat het voor op de openbare weg is? Staat nergens.
Nou we zijn hier natuurlijk niet dom, dat weet je zelf ook wel dus doe dan a.u.b niet alsof we achterlijk zijn ;) Ik ben ook geen mod hier maar die gaan je hetzelfde vertellen als ik.

En dan nog, ookal zat je niet op de openbare weg. Je bent verkeerd bezig. Ik zal er dan ook geen medelijden mee hebben als je met je gezicht dalijk met 50 kmpu over de grond schuurt. Verder betwijfel ik dat je gaat stunten met een of andere snor brommer en hem dan maar 40-45 wilt laten lopen en ook nog eens heel erg stil. Lijkt verdacht veel op een veel te hard lopende levensgevaarlijke straat setup..

Edit:
Ik spreek uit ervaring, maar ik heb het opvoeren ondertussen afgeleerd. Heeft mij een hoop geld en ziekenhuis bezoekjes gekost. Bespaar je dat lekker en ga lekker veilig de weg op. Die 20km per uur harder zijn het niet waard.
 

Zoals gezegt, dit zien we hier liever niet :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top