peugeot elyseo 50cc opvoeren

peugeot_elyseo

New Member
hoi mensen,

ik heb dus een een peugeot elyseo uit 2005, en ik wil er een rakket van maken.
er zit een peugeot verticaal blok onder en ik wil hem hard laten lopen
ik heb al een beetje lopen kijken naar cilnderkitjes enz
nu zit ik in het dilemma dat ik niet weet of ik:
- 70cc
-100cc
-lucht of water gekoeld
-uberhaupt de peugeot verticaal blok wil behouden (het liefst wel)

ik kan carters flowen dus opzich geen probleem als het niet meteen past.
ik weet dat je meer preformance kan krijgen uit LC maar zijn er 100cc LC cilinderkitjes

ook zie ik veel dat mensen lopen te zeggen dat je niet moet beginnen aan peugeot verticaal blokken te opvoeren maar, waarom dan?
 
Advertisement - register to remove this

Een raket zal een peugeot vertikaal blok nooit worden.. Laat ik je uit die droom helpen.

En 100cc peugeot is zo traag als de nete.


Hele planning van flowen ect.. Kerel dat blok is het geheel de tijd en de moeite niet waard. Je loopt tegen zoveel muren aan, dat je er ook weer snel klaar mee bent.

Een vertikaal blok is niet gemaakt om het als race blok te dienen.. Het is simpel gezegd gewoon een tour scooter motorblokje.
Ga je dat ding opfokken dan word hij alleen maar onbetrouwbaar en loopt erg inefficient..

Als je serieus aan de slag wilt begin je bij een minarelli of piaggio blok.. Het is niet voor niets dat die blokken gekozen worden voor tuning.
 
Als je zo gecharmeerd ben van het soort / Model Scooter , kan je beter deze verkopen , en een Grand Dink of een New Dink kopen .
Die kan je wel bloedsnel maken.
 
Ja zeg maar het is geen keus om die scooter weg te doen ik vind hem namelijk helamaal geweldig en ik heb er al super veel aan gedaan zoals je kan zien.
Dus nee ik ga deze nooit verkopen (tenminste dat is het plan)
20220902_201519.jpg
 
Back
Top