Peugeot buxy trekt valse lucht??

ktdubbelw

2takt blijft het beste mien jong
Hey mensen, vraagje hè?

Ben bezig met mn rs en heb er net een sito zonder prop erop gezet en nu loopt ie heel zwaar, gister klonk ie nog vers.
Dit gebeurde nadat ik er paar zwaardere rollen erin had gedaan, dus ik daarna gekeken naar mn carb maar verhielp niks

Uitlaat wordt na 1 min ook pokke warm,
dacht dat het misschien valse lucht is?

Rij btw op mengsmering, andere uitlaat met zelfde tank had ik geen problemen.
 
Advertisement - register to remove this

als er in de vorige uitlaat wel een prop zat en in de nieuwe sito niet, is het aan te raden een grotere sproeier te plaatsen anders loopt het blokje te arm en wordt sneller heet.
 
als er in de vorige uitlaat wel een prop zat en in de nieuwe sito niet, is het aan te raden een grotere sproeier te plaatsen anders loopt het blokje te arm en wordt sneller heet.
Ja dat is wel een goeie inderdaad, gister een beetje afgesteld en hij loopt wat beter nu
Thanks btw
Post automatically merged:

Ja dat is wel een goeie inderdaad, gister een beetje afgesteld en hij loopt wat beter nu
Thanks btw
Trouwens nog een suggestie welke sproeier?
Er zit denk een standaard 54 in

setup is:

std cilinder
Sito zonder prop
Witte malossi druk veer
+- 8 grams rollen
std trekveren (zwart vgm)
 
Last edited:
Ja dat is wel een goeie inderdaad, gister een beetje afgesteld en hij loopt wat beter nu
Thanks btw
Post automatically merged:


Trouwens nog een suggestie welke sproeier?
Er zit denk een standaard 54 in

setup is:

std cilinder
Sito zonder prop
Witte malossi druk veer
+- 8 grams rollen
std trekveren (zwart vgm)
ik heb 62 in zitten, ik zou een setje sproeiers kopen, max 15 euro of zo, en beetje rond spelen. eerst even stationair afstellen en dan half gas en dan vol gas. zou ook even de bougie checken op kleur. is ook slim om hem te vervangen als je een nieuwe uitlaat eronder hebt gedaan samen met rommelen met sproeiers :)
 
Back
Top