peugeot aardig klote probleem(vivacity)

markdesign

Well-Known Member
tja k heb al eerder mijn vragen gesteld, en kreeg er niet eens antwoord op!
ik rij dus maar 70, vario eruit, sproeier 52(de standaard) giannelli next
en ga nu niet zeggen sproeier is te klein ik rijd er al 4 maanden op zondr propbs.
maar ik wil veel harder dan 70..
er zit geen prop in demper, want als ik die eraf haal ga ik niet eens harder..

ik probeerde dus aanzuigrubber vn luchtfilter eraf te halen
en sproeier 62 erin
lekker: mwuaaaaap
aan de 3 schroeven op mn carb gekloot.. nogsteeds mwoaaaap.
dus ik deed de powerfilter maar bovenop mn luchtfilter en liet matje in mn luchtfilter. hij reed weer WOW.... maar nogsteeds 70 en slechte optrek kwaliteit...
ik heb er btw voor dit alles net een stage 6 cdi opgedaan ...geen fok
verschil terwijl er veel meer uit je scooter eghaald zou moeten worden met een onbegrensde cdi..

waar zou dit aan liggen.. het is toch onmogelijk dat ik nu niet harder kan dan 70?
met de standaard uitlaat ging ik gewoon lekker 80..

ik wil egt harder plz help me
 
Advertisement - register to remove this

nja k heb aardig wat rollen geprobeerd en ben gewoon terug gegaan naar 5 gram drukveer zo laten want het is peugeot en die heeft std goede koppeling en std ook nog eens goede vario. het moet ergens anders aan liggen want kon met std uitlaat ook gewoon 80
 
Het slaat gewoon nergens op, je bent echt je scooter aan het slopen...

Zet gewoon je std filter erop, je luchtfilterelement er weer in en ook het buisje. Sproeier 52 en probeer gewoon zwaardere rollen. Ik en een hoop mensen hebben in je vorige topic al gezegd dat je rollen gewoon veels te licht zijn. Daar kan imo wel rond de 7 gram in. Misschien zelfs zwaarder.
 
Peugeot is idd wel wat vaag om af te stellen, je moet rekening houden met het volgende:
peugeotjes willen geen toeren beuken vreemd genoeg, dus om hem het beste te krijgen moet je dus een laagtoerige uitlaat hebben en redelijk zware rollen,, zo rond de 7,5 gram.