Persracing foto's

MSSH

Hoooooi
Een losse foto bij persracing kopen kost 10 euro.
Ik heb even geinformeerd wat een jaar abbonementje kost (dan mag je dus oneindig downloaden) en 99 euro is de prijs van de beste man.

Als we nou eens eens met een man of 5 bij elkaar leggen (20 euro de man) dan kunnen we dus met zijn 5en lekker alle foto's opslaan.

Wie doet er met mij mee?
 
Advertisement - register to remove this

Wacht even tot de sbo races. Ik heb contact gehad met
Matthieu van circuitfotografie.nl en hij komt alle races vastleggen. Beetje zonde om voor die ene dag een abo te nemen..
 
Een losse foto bij persracing kopen kost 10 euro.
Ik heb even geinformeerd wat een jaar abbonementje kost (dan mag je dus oneindig downloaden) en 99 euro is de prijs van de beste man.

Als we nou eens eens met een man of 5 bij elkaar leggen (20 euro de man) dan kunnen we dus met zijn 5en lekker alle foto's opslaan.

Wie doet er met mij mee?

Lezen ;)
 
BOB. persracing maakt foto's tijdens BK wedstrijden en dus niet SBO races.

Snap wel dat je niet voor die paar dagen in frankrijk wilt betalen. als je straks een heel seizoen bij de SBO een goede fotograaf heb.
 
Ik ga ook naar heel veel BK wedstrijden.
Maar de vraag was wie wil er mee doen, niet wie wil er discussie voeren over mijn redenene.
 
Ik ga ook naar heel veel BK wedstrijden.
Maar de vraag was wie wil er mee doen, niet wie wil er discussie voeren over mijn redenene.


betaalen vind ik stom , ik zorg voor fotos elke race zal volgende keer opletten dat iedereen een paar fotos heeft
 
Back
Top