Performance membraan op 50cc snel te weinig lucht

Had me een ander membraan gekocht sinds een Chinees onderdeel al na geen tijd stuk was gegaan. Dus betere kwaliteit gekocht, dacht oh dan koop ik me meteen een fatsoenlijke. 8 klepper membraan van Top Performance. Maar nu merk ik dat zelfs met een power filter die ik eigenlijk weg wilde doen en zelfs met orginele luchtfilter dat hij te weinig lucht krijgt en gaat haperen stotteren booaaaap geluid maakt of heb ik nu ook gewoon een grotere sproeier nodig? Dat er teveel lucht is en te weinig brandstof?

Wat ik erop heb zitten:
17.5mm dellorto
88 sproeier
Sito plus uitlaat
Polini cilinder 50cc snel
Reed valve assy Top Performances TPR Black for Minarelli horizontal (8 valves)

Het heeft wel met lucht of het mengsel te maken want met de orginele luchtfilter is het echt niet fatsoenlijk te krijgen. Wil eigenlijk wel met originele gaan rijden i.v.m. de herrie anders door de power filter.

Waarschijnlijk zal ik dan naar een 21mm carb moeten gaan of wat kan ik het beste doen?
 
Advertisement - register to remove this

Denk eerder dat het membraan niet op die setup thuis hoort. En daardoor loopt het slechter. Gewoon een normaal DR membraan is meer als genoeg voor standaard setup.

TPR membraan hoort bij de TPR cilinderkit.
 
Denk eerder dat het membraan niet op die setup thuis hoort. En daardoor loopt het slechter. Gewoon een normaal DR membraan is meer als genoeg voor standaard setup.

TPR membraan hoort bij de TPR cilinderkit.
Oh damn. Heb een TPR black trophy hier maar die was ook 50cc alleen was die zeg maar warm gelopen (koelsysteem niet goed ontlucht). Jammer dan gaat die maar weer eruit. Jammer zo doende heb ik weer wat geleerd achja. Welke raad jij aan gewoon die van Polini dan 4 klepper membraan?
 
Ik zou zelf gewoon een DR membraan nemen.. Is dezelfde kwaliteit als origineel. Kan zijn dat hier wel carbon klepjes in zitten. Maar dat moet je even na kijken.
 
Back
Top