B Brm010 New Member 11 April 2023 #1 Goedendag lezer, Laatst heb ik aan me Vespa sprint 4t 2t een multivar toegevoegd alleen, wat is de perfecte afstelling?? Ps ik hou van een goeie optrek.
Goedendag lezer, Laatst heb ik aan me Vespa sprint 4t 2t een multivar toegevoegd alleen, wat is de perfecte afstelling?? Ps ik hou van een goeie optrek.
bartj HousePaus 11 April 2023 #3 Brm010 said: Goedendag lezer, Laatst heb ik aan me Vespa sprint 4t 2t een multivar toegevoegd alleen, wat is de perfecte afstelling?? Ps ik hou van een goeie optrek. Click to expand... Ps ik van mensen die zich eens een beetje inlezen. Maar ik zal het magische afstellingboek wel weer open slaan op pagina 404 Error page not found!
Brm010 said: Goedendag lezer, Laatst heb ik aan me Vespa sprint 4t 2t een multivar toegevoegd alleen, wat is de perfecte afstelling?? Ps ik hou van een goeie optrek. Click to expand... Ps ik van mensen die zich eens een beetje inlezen. Maar ik zal het magische afstellingboek wel weer open slaan op pagina 404 Error page not found!