Peogot VivaCity 2006

Ab Bax

New Member
Vandaag heb ik mijn oude project weer opgepakt
Ik had deze 3 jaar geleden gekocht, hij deed helemaal niets meer
Ik heb het startrelais getest maar die werd niet aangestuurd
daarom heb ik aan de voorkant een losse startschakelaar gemaakt.
Startmotor draait nu rond en met een losse bougie heb ik gezien dat ik een vonk had.
Morgen ga ik de tank reinigen en de carburateur reinigen.
 

Attachments

  • project vivacity  1.jpg
    project vivacity 1.jpg
    199.7 KB · Views: 16
  • project vivacity  1 2.jpg
    project vivacity 1 2.jpg
    175.5 KB · Views: 16
  • project vivacity  1 2 3.jpg
    project vivacity 1 2 3.jpg
    77.5 KB · Views: 16
Advertisement - register to remove this

Zou je subframe en demper rubber ook maar vervangen.. Zie namelijk dat dit al een hele tijd niet los is geweest. Plus oud rubber word op een gegeven moment zacht en daardoor zal het subframe niet meer star op ze plek blijven zitten.

Zo`n rubber is de wereld niet. Ook subframe kan wel een betere onder. Deze ziet er erg te roestig uit.

Voor de rest dat roest eens goed behandelen op je frame waar de helm bak erop komt. Niks is leuker dan een doorgerot frame.
 
Zou je subframe en demper rubber ook vervangen.. Zie namelijk dat dit al een hele tijd niet los is geweest. Plus oud rubber woord op een gegeven moment zacht en ontstaat het subframe niet meer star op ze plek blijven zitten.

Zo`n rubber is de wereld niet. Ook subframe kan wel een betere onder. Deze ziet er erg roestig uit.

Voor de rest dat roest eens goed behandelen op je frame waar het roer erop komt. Niks is leuker dan een doorgerot frame.
Het subframe is nog goed en die laat ik voorlopig zo, ik wil eerst kijken hoe het blok loopt voordat ik er teveel geld in stop.Het is een snorscooter en ik ben bang dat je die scooters gratis kan ophalen zodra er volgend jaar een helmplicht is.
 
Het subframe is nog goed en die laat ik voorlopig zo, ik wil eerst kijken hoe het blok loopt voordat ik er teveel geld in stop.Het is een snorscooter en ik ben bang dat je die scooters gratis kan ophalen zodra er volgend jaar een helmplicht is.
Helm plicht gaat zoiezo wel door.
 
Back
Top