pda handheld

FRANQ

SENIOR USER
hoi

k krijg binnenkort mijn salaris binnen en ik wilde mijn overleden mdspeler maar eens vervangen.

nu keek ik laatst naar een pda handheld

mp3 speler erop
kleurenbeeldscherm
soort van win xp

maar kan je met die dingen ook filmpjes afspelen?? (dat kan je nml nergens vinden)
(leek me wel leuk voor in de trein)

ik zoek er een tot de 300 euro
 
Advertisement - register to remove this

Er zijn er genoeg waar je ook filmpjes mee af kan spelen... zelfs divx en xvid.. als je er maar genoeg geheugen bij hebt prop je er hele films op die je dan "fullscreen" af kan spelen :D.
En de processor van het dingetje moet snel genoeg zijn natuurlijk :)

Zoek is wat rond.. ik weet er verder niet zoveel van.
 
ik heb zelf ook een palm, de ipaq 2210, vrij nieuw model met een snelle processor, echt ideaal zijn die dingen, het is niet bij te houden wat je er allemaal mee kan, o.a. dus films afspelen of een beetje gamen, of van je persoonlijke tvgids tot woordenboek tot navigatiesysteem :)
als je er trouwens films mee wilt kijken wat ik ook vaak doe, zou ik wel voor een vrij nieuwe type gaan met een snelle processor heb nl wel eens gehoord dat die anders beetje schokkerig kan gaan..
 
ik krijg binnen 2 weken ook zo'n ding :D! Ik ga voor een Dell! ik heb er net een een weekje op proef gehad dingen zijn echt goed, met gps enzo en je kan er ook filmpjes mee bekijken maar dan zou ik gaan voor een met min 400mhz proccesortje, anders gaat ie inderdaad af en toe blijven hangen! Veel suc6 nog met zoeken!!


groeten bastaaa
 
franky said:
hoeveel kost die van jou dan ongeveer?

ehm ik denk dat de prijsklasse van 300 tot 500 kan verschillen..
het ligt er ook aan wat je erbij wilt, want op dit moment zijn er redelijk vaak aanbiedingen i.c.m. een navigatiesysteem (tomtom) maar voor een exacte prijs moet je even op tweakers kijken bij de pricewatch voor de hp ipaq 2210 want daar zitten nl vrij goedkope tussen.
 
ik heb h2210 van hp , en je kan er bijna alles op. mp3 filmpjes etc

als je divx oid wil kunnen afspelen. gewoon zoeken naar PDA divx speler of zoiets he :p
 
anthonyb said:
Asus schijnt er goed en snel te zijn :)

1 pot nat, er zijn een paar grote spelers op de markt die die dingen maken en vervolgens plakken bekende merken hun sticker en cover erop en passen het os beetje aan.
Mitac en HTC bijvoorbeeld zijn 2 grote pda makers die zelf niks uitbrengen aan consumenten.
Echter bijvoorbeeld hp en acer zijn grote spelers met eigen pda's voor consumenten

Ik zelf heb een xda, daar kan je ook mee bellen en draait ook gewoon pocketpc/windows mobile 2003 op (geld voor elke pocketpc 2002 pda)
Misschien een beetje duur als vervanging van je mp3 speler, maarja ik heb hem nodig voor me bedrijf :p
 
Back
Top