PC Gaming #2

Me too :p Ben nu level 26 en heb net Alduin gedood (niet bovenop die berg, maar in die aparte realm). Nu weer lekker verder met sidequests enzo :W
 
Ik ben 25 en heb nog geen draak gezien , ben eerst alle skills aan het boosten en ga straks met 50+ tegen de draken battelen :p

Heb gewoon de eerste missie (dragonstone ophalen) overgeslagen :p
 
Ik ben er nu even op uitgekeken, heb afgelopen weken vanaf de release alleen maar Skyrim gespeeld, en heb de mainquests geloof ik af nu. Sidequests heb ik ook al een boel gedaan, dark brotherhood, thieves guild en college of winterhold heb ik allemaal al uit.

Ben benieuwd naar expansion packs !
 
Ik ben 25 en heb nog geen draak gezien , ben eerst alle skills aan het boosten en ga straks met 50+ tegen de draken battelen :p

Heb gewoon de eerste missie (dragonstone ophalen) overgeslagen :p

Je ziet inderdaad nog geen draak als je die niet doet nee.. als je dadelijk 50+ bent is er ook geen drol meer aan, twee keer slaan en hij is dood. Juist op die lage levels is het erg vet vind ik.


Hier nu lvl 17 wood elf, klein stuk van de main quest gedaan en nu lekker aan het exploren!
Vooralsnog vol op Conjuration en Archery.
 
Ik ben me smithing aan het trainen, nu ergens in de 90. Bijna 100 iig :D Ben spullen aan het zoeken om Daedric armor aan het maken, die ziet er fk vet uit!

Daarna maar dragon light armor maken. Wel spijt dat ik een Orc heb gekozen.. Gebruik voornamelijk pijl en boog. Die zit nu ergens in de 60.

Ben level 33 geloof ik.
 
Zelfde had ik met mijn eerste character.. Beetje rommelig gedaan en wat "spijt" van keuze's.
Mooi opnieuw begonnen en een stuk efficiënter gespeeld. Nu al weer level 18.

Gisteravond trouwens even een paar duizend credits aan spell's gespendeerd.
Kan nu een magical battle axe, sword en bow summen. Vooral die (deadric) bow is erg vet.
Daarnaast nog de andere Conjuration spell's gekocht maar ga niet overpowerd rondlopen :p
Wanneer iemand nog op zoek is naar spell's zou ik zeker even langs de magier in Morthal langsgaan. Had er echt veel te koop.
 
de spells die de verschillende mannen verkopen zijn ook afhankelijk van je level (van skill dan , niet van algemeen level)

als je conjuration op 100 hebt, hebben de mensjes veel meer spells van master enzo voor Conjuration :)

heb mn armor nu op 500+ (ebony armor compleet) na een paar perks in heavy armor gestoken te hebben :D
(wel met kleren met Fortify Smithing gedaan, van std 70 armor naar 140 ofzo :p)

over het overslaan van de main quest, ik denk dat de poppetjes in het spel ook gewoon sterker zijn als jij sterker word..
ik stond 5 minuten vuur te spuwen op een Whiterun Guard en hij ging maar niet dood :p

verder nog een vage glitch gister op xbox, instant magicka regen :?
 
Skyrim is wel echt hele toffe game, was sowieso al beetje uitgekeken op shooters.

Heb alleen oblivion nooit gespeeld, en vind het wel aardig vage verhaallijn. Ook lastig in te schatten, in wat ik allemaal moet investeren. Ben nu bij ene morokei, lastige zaak tot nu toe.
 
Volgens mij maak ik echt veel te weinig gebruik van spell's en scrolls, gewoon lekker hakken met zon warhammer of battleaxe werkt voor mij het beste.
 
Ik gebruik een Fire Enchanted Sword en een healing spell aan de andere kant :p

Scrolls gebruik ik niet, duurt vaak te lang..

Fire Mayhem ofzo duurt bv echt 5 seconden om te chargen, in die tijd word je vaak alweer geraakt :|
 
Back
Top