PC Gaming #2

Zag hem idd staan, maar nog niet gedownload.
Wat is 't voor spel dan?

Beetje Rpg achtig verhaal, keuzes die je maakt zijn belangrijk voor je voortzetting in het verhaal.
Opzich wel vet je hebt verschillende melkwegstelsels waar je door moet.
ik weet niet of je bekent bent met fallout? daar lijkt het enigzins wel op.
 
volgens mij is bioshock 2 ook wel aardig dik!

Mwa, tis wel mooi enzo, maar vind het niet zo'n fantastisch spel. Wolfenstein 2009 daarentegen :D Heb die al bijna uitgespeeld. Daarna The Saboteur of toch Bioshock 2 spelen, óf nog een ander spel, heb er genoeg gedownload de laatste tijd :D
 
Wolfenstein2009ENG.jpg


Vanmorgen uitgespeeld :') Was op zich niet zo heel moeilijk, je moet even weten welk wapen wanneer je moet gebruiken..
 
Had hem paar maanden geleden al gedownload en gespeeld, maar niet helemaal uit gespeeld.
Wel vrij ver gekomen d'r mee.

Avatar is trouwens niet echt veel aan..
 
Runescape inderdaad jaren lang gespeeld, lang geleden.
Heb accounts nog wel, pittig hoog ook.
Goed geld aan verdiend, en nog steeds :D

Ook ff Alien vs Predator 3 demo gespeeld, het idee is prachtig.
Alleen speelt niet prettig.
 
Had hem paar maanden geleden al gedownload en gespeeld, maar niet helemaal uit gespeeld.
Wel vrij ver gekomen d'r mee.

Avatar is trouwens niet echt veel aan..

Ben nu ik wolfenstein heb uitgespeeld Avatar aan het spelen, vind hem wel tof. Leuke variaties zitten erin en mooi dat je 2 keuzes kunt maken: mens of na'vi
 
Het is wel grappig, maar de camera angle is wel erg kut.
3rd person kan ik nog mee leven, maar dat je character dan links gecentreerd is, vind ik echt kut.
 
Ja, dat moet ik toegeven, dat is écht irritant, later in het spel wordt het wel wat minder lijkt wel of 't komt omdat ik eraan wende. Je moet ook even je inches van je scherm instellen, standaard staat ie op 22, kan ook zijn dat ie daardoor erg links is, heb er niet echt opgelet eigenlijk.
Heb hem btw ook al uitgespeeld met de Na'vi dan:D Nu nog met de mens, maar daar heb ik geen zin in.
 
Back
Top