This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

PC Case Mod Stuff

Status
Not open for further replies.

Doofus

www.sprintscooter.nl

Alles wat je op de fotos ziet is te koop en ongebruikt. ik verkoop de meeste dingen dus gewoon in de doos. het gaat hier om:

- Midi Tower Traanplaat van binnen gemaakt
- Coolermaster Aerogate 2
- 550W Gold Dual Fan
- Sweex 6in1 Multipanel
- 5x Fan cooler incl leds. Propellors fluo gespoten (mooi effect)
- Epox 8RDA3+ Moederbord
- Coolermaster Musketeer Zilver
- Fan Grills Scorpion
- UV floppy cable
- UV 60cm Ata133
- Floppy disc
- DVD PLayer Samsung
- Neon Stick

Bonnen zijn aanwezig. mocht je een los onderdeel willen dan geef ik alleen kopie van bon omdat ik anders geen bewijs meer heb voor de rest.

ik wacht zowiezo nog even met de dvd player los verkopen. is mij een te goedkoop onderdeel om los te verkopen.

hoeveel voor:

- 5x Fan cooler incl leds. Propellors fluo gespoten (mooi effect)
- Neon Stick
- Fan Grills Scorpion

Voor deze samen?

En samen met de kast en coolermaster musketeer?

ik heb me net bedacht. ik denk dat ik hem eerst ga proberen compleet te verkopen. ik weet dat ik dan minder eraan verdien. ik heb 420 euro uitgegeven intotaal ook aan spuitbussen en traanplaat enzo. ik verkoop de kast nu voor 300 helemala compleet. ik heb er ook nog wat losse dingen bij. zoals cable sleeving. extra rounded cables. extra usb poorten enz.

300 euro. mag je die 550watt heben krijg je de rest er gratis bij.

wel ff goed lezen he.

Last edited:
Laat maar. zeg ik erbij dat je moet lezen. plaats je een bericht waaruit blijkt dat je alsnog NIET gelezen hebt.

MINI-G hij bedoelt 300 € odmat daarboven staat gaat alleen als setje weg voor 300 dus mmm doordenken is een vak en goed lezen ook

Status
Not open for further replies.