This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

past spruitstuk aprilia srwww op sr2000

Erwin280

Well-Known Member
Hey

Ik zat ff te kijken en ik wou weten of een spruitstuk van een srwww (mina hor volgens mij) op een sr2000 (morini)

Het membraam past namelijk ook dus waarom zou het spruitstuk niet kunnen passen. Luchtfilter zal niet meer passen denk ik maar dat pas ik aan das niet zo moeilijk.

Meer uitleg als je wilt. Wrom zou het niet passen het is precies hetzelfde de grootte en zo membraam past ook. Wrom niet. neem niet echt genoegen met nee

bedoel je dan dat ie naar de cilinder wijst. Zo ja. Je hebt toch ook spruitstukken die naar je wiel wijzen zodat je een powerfilter kunt monteren.

Spruitstuk van Mina heeft andere vorm en aansluitpunten op andere plek dan Morini-spruitstuk. Zou ook wel een spruitstuk willen welke naar voren wijst ivm herpositioneren luchtfilter, maar helaas.

Cipher said:
Spruitstuk van Mina heeft andere vorm en aansluitpunten op andere plek dan Morini-spruitstuk. Zou ook wel een spruitstuk willen welke naar voren wijst ivm herpositioneren luchtfilter, maar helaas.
SR2000 heeft een ander soort membraan(gat) als de oude Morini's he

Een standaard mina spruitstuk past wel kwa aansluitpunten, maar het is idd maar de vraag waar dan je carb en luchtfilter uitkomen.

Afhankelijk van hoe groot je carb is en met wat voor filter je wilt rijden kun je evt wel een recht spruitstuk nemen en deze naar achter monteren, naar voren toe staat ie namelijk te schuin.

ik ga binnekort als mijn scooter weer rijdt naar een scooterwinkel en dan vraag ik ff om de spruitstukken te vergelijken. En dan hore we het. Neem de camera mee .

weet je hoe vaak ik al een sr2000 blok heb beetgehad ? en dan nog een stuk of wat Katana's , en dan toevallig weleens bekeken of een mina spruitstuk past...

waarom doe je zo eigenwijs vraag ik me dan af ...

en wat is er mis met het std spruitstuk?

iedereen raad me een 19 aan. Hij zou sneller een warmloper krijgen met een kleine carb??? Winkel zegt ook hetzelfde. Hij is trouwens wel zo duur. Malossi made by dellortho is het. Enigste 19mm voor morini die ik ken. Of jij moet nog iets wete. Op scooterpower forum raden ze het ook aan trouwens.

o ok. Als jullie het zeggen. Was al een beetje teleurgestelt omdat ik een hele nieuwe 17,5 had gekocht die voor dr 70 bedoelt was maar wat later gilardoni 70 werd. Wel een beetje stom dat zelfs die scoooterwinkel het aanraad maar ja zal wel verkooptruuk zijn.

Warmloper is een gevolg van overhitting. Je koeling kan door twee hoofdoorzaken te kort schieten;
- Te weinig smering
- Te arm mengsel
Zolang je je 17,5 netjes afsteld en goede olie gebruikt, hoef je nergens bang voor te zijn. Zoek dus een andere dealer, of stel ze voortaan geen vragen meer maar ga er voorbereid heen

@robinsr50
Das toch geen Morini-carter? Of ist een SR2000?