Scootdelft
Well-Known Member
Hallo allen,
Zoals jullie in de titel lezen heb ik een vraag aangezien ik vaak hoor dat ze het zelfde blok hebben (2t modellen) ik heb een blok van een speedfight 3 op het oog lucht gekoeld zijn de aansluitingen, subframe en de stekkers van het motorblok etc het zelfde als de new vivacity en past de achtervelg ook op het sf3 blok?
Als iemand er meer over weet hoor ik het graag,
Nog bedankt
Zoals jullie in de titel lezen heb ik een vraag aangezien ik vaak hoor dat ze het zelfde blok hebben (2t modellen) ik heb een blok van een speedfight 3 op het oog lucht gekoeld zijn de aansluitingen, subframe en de stekkers van het motorblok etc het zelfde als de new vivacity en past de achtervelg ook op het sf3 blok?
Nog bedankt
Post automatically merged:
Overigens zag ik ook een ludix blok te koop staan zelfde vraag als hier boven daarvoor alhoewel mijn voorkeur wel uit gaat naar het sf3 blok aangezien die van het zelfde bouwjaar als mijn scooter isHallo allen,
Zoals jullie in de titel lezen heb ik een vraag aangezien ik vaak hoor dat ze het zelfde blok hebben (2t modellen) ik heb een blok van een speedfight 3 op het oog lucht gekoeld zijn de aansluitingen van het motorblok etc het zelfde als de new vivacity en past de achtervelg ook op het sf3 blok?
Nog bedankt
Last edited: