Bling_Bling Citta owner 14 November 2003 #1 Ik heb een beta ark ac lc dd gemaakt maar nu kan ik de klauwen plus hendels voor en achter kopen van een earox maar passen ze wel op de voorvork van beta en zijn de schijfen van beta niet een anderen dia meter ? past het ?
Ik heb een beta ark ac lc dd gemaakt maar nu kan ik de klauwen plus hendels voor en achter kopen van een earox maar passen ze wel op de voorvork van beta en zijn de schijfen van beta niet een anderen dia meter ? past het ?
#Bas - 14 November 2003 #2 Mijn Gimetica remklauwen zijn gewoon zowel voor als achter te gebruiken , volgens mij zitten die ook op een Rox... Upvote 0 Downvote
Mijn Gimetica remklauwen zijn gewoon zowel voor als achter te gebruiken , volgens mij zitten die ook op een Rox...
$aint holy scootertuning 14 November 2003 #3 een Aerox heeft Brembo's en voor/achter zijn niet aan elkaar gelijk. Ws. is achter universeel, voor iig niet (past bijvoorbeeld niet @ SR)... Upvote 0 Downvote
een Aerox heeft Brembo's en voor/achter zijn niet aan elkaar gelijk. Ws. is achter universeel, voor iig niet (past bijvoorbeeld niet @ SR)...
Xander Registered Abuser 14 November 2003 #4 Originally posted by Bas@Area Mijn Gimetica remklauwen zijn gewoon zowel voor als achter te gebruiken , volgens mij zitten die ook op een Rox... Click to expand... Grimeca. Voorklauwen zijn idd niet gelijk qua ophanging. Upvote 0 Downvote
Originally posted by Bas@Area Mijn Gimetica remklauwen zijn gewoon zowel voor als achter te gebruiken , volgens mij zitten die ook op een Rox... Click to expand... Grimeca. Voorklauwen zijn idd niet gelijk qua ophanging.
Bling_Bling Citta owner 14 November 2003 #5 de vooklauw fix ik nog wel wat op maar het is zker dat achter klauw wel past ? Upvote 0 Downvote
InsaneMalebrain #Lennard 14 November 2003 #6 Denk dat achter gewoon universeel is. Beide mina blokken, waarschijnlijk ook zelfde buitenmal. Upvote 0 Downvote
Bling_Bling Citta owner 14 November 2003 #7 jah idd iemand nog tip hoe ik dat met de voorkant kan doen ? Ik zelf zat te denken aan stukje metaal er op te schroeven(op voorvork) en dan passende gaten booren voor de rox klauw Upvote 0 Downvote
jah idd iemand nog tip hoe ik dat met de voorkant kan doen ? Ik zelf zat te denken aan stukje metaal er op te schroeven(op voorvork) en dan passende gaten booren voor de rox klauw
InsaneMalebrain #Lennard 14 November 2003 #8 Zo'n adapter (laten) maken, net zoals ze die hebben bij oversized schijven. Upvote 0 Downvote