J justdo_it Well-Known Member 9 December 2008 #1 Zou een vespa voorvork op een zip type 3 passen inclusief velgen? gr
Oscar. Captain Slow! 10 December 2008 #4 Pas het gewoon. Kom je er vanzelf wel achter he Zo heb ik het ook moeten doen
J justdo_it Well-Known Member 10 December 2008 #6 Deze vespa is het ik wil het wel testen maar dan moet ik eerst die voorvork kopen beter dat ik het vantevore weet zodat ik niet die voorvork voor niks koop
Deze vespa is het ik wil het wel testen maar dan moet ik eerst die voorvork kopen beter dat ik het vantevore weet zodat ik niet die voorvork voor niks koop
P Pepijn#205 Well-Known Member 10 December 2008 #7 Past gewoon, is beide met grote lagerschalen. Voorvork van een sfera past ook alleen is de stuurpen hiervan veel te lang.
Past gewoon, is beide met grote lagerschalen. Voorvork van een sfera past ook alleen is de stuurpen hiervan veel te lang.
Edwin Senior Membert 10 December 2008 #9 Anne said: Zipwin, je post 2 x dezelfde voorvork toch Click to expand... nee, ET heeft een langere pen om het stuur overheen te doen.
Anne said: Zipwin, je post 2 x dezelfde voorvork toch Click to expand... nee, ET heeft een langere pen om het stuur overheen te doen.