This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

past een sr zijstd onder een neos??

mag ik misschien ook ff iets vragen aangezien de topic eigenlijk toch al klaar is. Zo niet verwijder maar. Als ik een zijstandaart op een sr2000 zet kan ik de orginele standaard er dan ook op houden. Dat er zeg maar een zijstandaard en een middenstandaard op zit. (je weet denk ik wel wat ik bedoel met middenstandaard)
 
Nu we het er toch over hebben!

Ik heb een Aprilia SR Vallerossi , en tsja die staat al een goed lange tijd zonder standaard

Aangezien er een stuk of 5 a 6 verschillende zijstandaards zijn voor SR , kan iemand mij zeggen welke ik moet hebben ( Bijv van euroscooters :* )

Thx

( Kzie bijv staan: Sr2000 , Sr Ditech , Nieuwe type sr , SR www en SR Viper )
 
Hey ik was eerst Trek een nummer Maar ff over die zijstandaart hij past er volgens mij wel gewoon op alleen weet niet of het achterste stuk van de zijstandaart tegen de middenstandaard komt.
 
Erwin280 said:
Hey ik was eerst Trek een nummer Maar ff over die zijstandaart hij past er volgens mij wel gewoon op alleen weet niet of het achterste stuk van de zijstandaart tegen de middenstandaard komt.

Je kan hem er gewoon ophouden :*
 
idd , kan er gewoon opblijven...

@ remco V , ik gebruik altijd voor SRwww,racing , sr2000 etc. gewoon Buzetti voor SR2000 , deze staan erg stevig , goed te monteren en bijkomend voordeel is dat de stander verder naar voren zit zodat ie niet steeds in de weg zit voor het luchtfilter

engigste is dat je dan even een uitsparing moet maken in de onderkuip , de vorm staat er meestal al in , kun je zo uitfrezen
 
RemcoV said:
Geen probleem met kappen of luchtfilter etc Tis voor me project

Thx melf , ga ik eens een sr2000 standaard kopen

oh ,en nog een voordeel van de sr2000 stander ipv de srwww stander is dat ie dan niet zo dicht op de cilinder zit waardoor je makkelijker bij de cilinder etc.kan

bij scootparts zijn ze btw het goedkoopste
 
ja , daar waar die 2 gaten in het frame zitten (link waar je je voet neerzet zegmaar) , daar komen 2 imbus m6 bouten in , en nog 1 in het frame daaronder , maar dat zie je wel als de stander er is

alle types vanaf 97 tot en met de sr2000 passen iig , denk di-tech ook wel..

dus sr www,racing , stealth , sr2000 morini
 
Erwin280 said:
ja op scooterparts maar 20 euro hier bij de dealer is het 35 euro voor een sr2000 standaard. De oplichters Bedankt voor het antwoord trouwens


als ie op vooraad is - 20% zelfs

een dealer is dan geen oplichter , vergeet niet dat behalve die ene stander die de man heeft liggen dat ie ook nog mensen heeft werken , gas,electra etc., gereedscahp dat slijt ,milieueisen enz. er word vaak even te simpel gedacht over zoiets..

bij scootparts zit allen een magazijn en een administratie , dus alleen inkoop en verkoop , verder geen service