This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Past een aprilia blok 2t op een Piaggio typhoon?

Weet ik veel, misschien wel, misschien niet. Ik weet niet welk blok jij hebt he.

De SR is juist een scooter die alle 3 de motoren gehad heeft. Je zal moeten kijken welk blok er onder je scooter zit.

Weet ik veel, ik weet niet welk blok jij hebt he.
De politie heeft het blok van mn typhoon eraf gehaald en in beslag genomen, maar ik heb nog een aprilia blok liggen mijn vraag is als deze op het frame zou passen
Post automatically merged:

Weet ik veel, misschien wel, misschien niet. Ik weet niet welk blok jij hebt he.

De SR is juist een scooter die alle 3 de motoren gehad heeft. Je zal moeten kijken welk blok er onder je scooter zit.
Het is morini

De politie heeft het blok van mn typhoon eraf gehaald en in beslag genomen, maar ik heb nog een aprilia blok liggen mijn vraag is als deze op het frame zou passen

Het is morini
Morini blok

Maar het had iets van piaggio eropstaan

Een morini blok gaat inderdaad niet 123 passen het subframe is net wat anders en de aansluitingen van de kabelboom passen niet, ik heb zelf morini het is leuk maar weet waar je aan begint als je snel wil zijn zul je veel dingen zelf pas moeten maken of puur geluk hebben het nog ergens te vinden. De snellere onderdelen zijn zeldzaam.

Het makkelijkste is om gewoon weer een pia 2t blok eronder te zetten

Last edited: