past dit stuur?

mastervanloon

van Owntjes
zou dit stuur op men sr viper passen zonder iets aan te passen?want dit is wel het makkelijkst en goedkoopst, en ook nog in de juiste kleur:)want ik hoor namelijk vaak dat je iets moet bijwerken en passend maken enzo, en daar heb ik dus niet echt veel zin in eerlijk gezegd..:)

303230 TNT stuur.
Stuurasmaat 23.00mm.
Complete set!
Kleur: aluminium.
Dikte: 22mm.
Breedte: 60cm.
Zelf pas te maken op iedere scoot d.m.v. bus of uitfrezen.
Past precies op: MBK Booster en Yamaha BWS alle modellen.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Jossi
Kan jij niet lezen?

Zelf pas te maken op iedere scoot d.m.v. bus of uitfrezen.
Past precies op: MBK Booster en Yamaha BWS alle modellen.

Kan jij niet lezen ofzo? Hij vraagt of het ook past ZONDER aanpassingen. Reply dan alleen als je er ervaring mee hebt.
 
:|
Hij vraagt toch of het zonder aanpassingen past op zijn Viper....

Neej, dat kan niet want er staat dat het alleen zonder aanpassingen past op MBK Booster en Yamaha BWS alle modellen.

Zelf pas te maken op iedere scoot d.m.v. bus of uitfrezen; maar daar had ie geen zin in....
 
en dan? het gebeeurd wel meer dat ze bij een product speficificatie iets vergeten of niet volledig zijn.
en btw: denk je nu echt dat ze dit op alle mogelijke modellen van scooters gaan uitproberen of het past :s lijkt me wel heel veel werk dan. ?
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Als je je orginele stuur eraf haalt, blijft er nog een pen over die is verbonden met je voorvork. Als die pen boven je kappen uit komt past het stuur er gewoon op.


ja die komt er bij mij urbank kit net boven uit...

doed ie denk ik dan ook wle bij viper..

maar aleen je voorvok is een andere diameter als die van die TNT clamp dus je zal tog ene bus moeten laten draaien....
 
Back
Top