Huzz

020
Hi!,

ik ga vanavond een aerox frame van het bouwjaar 2014 ophalen. En ik heb een Minarelli Horizontaal LQ DD blok liggen. En ik vroeg me af of dit blok past in mijn 2014 aerox frame? en of dit blok een 2t blok is?

de Specificaties van het blok is als volgt:

Power 1 Pen 12 Krukas
C4 Lagers + Keeringset
Standaard brom vertanding
 
Advertisement - register to remove this

Elke minarelli horizontaal blok past eronder

Carters zijn nooit gewijzigd voor dat model scooter.
Je moet wel opletten dat je de juiste ontsteking hebt.
 
Heb je een kaal frame en een kaal blok op de krukas en vertanding na dan? Dan past het gewoon en kun je in principe alle 2takt minarelli horizontaal ontstekingen erop monteren als je er maar op let de juiste kabelboom tegen die tijd uit te zoeken. Wat zijn je plannen er mee? Want die pen 12 krukas is niet voor een standaard cilinder. Althans niet zo 1 2 3 te monteren zonder een speciaal naaldlager
 
Heb je een kaal frame en een kaal blok op de krukas en vertanding na dan? Dan past het gewoon en kun je in principe alle 2takt minarelli horizontaal ontstekingen erop monteren als je er maar op let de juiste kabelboom tegen die tijd uit te zoeken. Wat zijn je plannen er mee? Want die pen 12 krukas is niet voor een standaard cilinder. Althans niet zo 1 2 3 te monteren zonder een speciaal naaldlager
me plannen voor nu is gewoon om de aerox standaard te houden en eventueel misschien later in de toekomst op te voeren. Zelf heb ik weinig verstand van sleutelen aan scooters, maar de blok heb ik op marktplaats gekocht die was gereviseerd.

Welke naaldlager raad je mij aan?
 
Last edited:
me plannen voor nu is gewoon om de aerox standaard te houden en eventueel misschien later in de toekomst op te voeren. Zelf heb ik weinig verstand van sleutelen aan scooters, maar de blok heb ik op marktplaats gekocht die was gereviseerd.

Ik kwam ook vandaag achter dat de blok uit 1998 komt, past dit wel onder een frame van 2014?
Elke minarelli horizontaal blok past eronder

Carters zijn nooit gewijzigd voor dat model scooter.
Je moet wel opletten dat je de juiste ontsteking hebt.
 
Back
Top